pipetka & wzorki.

Ostatnio nie mam czasu na szperanie po ciucholandach, a jeśli mam , to nie znajde niczego godnego uwagi. Po powrocie ze Śląska i Krakowa automatycznie wchodzę na strone julienarogu.com , internetowego vintage shopu , koleżanki Martyny. I tak właśnie przyszły drogą pocztową moje boskie spodenki ''pod broche'' [hihi] , koszula w boskie wzorki. (i jeszcze kilka rzeczy ,którymi się pochwale kiedyś kiedyś jak już będzie cieplej +20C).
Za ubrania wydałam grosze, i tu jest właśnie ten +.


Image and video hosting by TinyPic



spodenki - julienarogu.com
koszula - julienarogu.com
eko torba - sh
perły - kakadu
kolczyki - prezent


ps.zrobiłam błąd . PEPITKA.

44 komentarze:

  1. Hej :) dzięki za słowa uznania :) To moja pierwsza przygoda z blogiem i własciwie uczę sie dopiero. a nauczycielki ma fajnie (na mysli blogi szafiarek) :)
    przybęde jeszcze przypatrzec sie tu co upolowałas na te cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za krótkimi spodenkami, ale góra stroju jest rewelacyjna! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. drovensearchofthesun10 marca 2010 22:06

    raczej pepitka. pipetka to przyrząd do zakraplania.

    OdpowiedzUsuń
  4. droveinsearchofthesun10 marca 2010 23:49

    poza tym to jest szachownica. pepita to zupełnie inny wzór http://rajstopyetc.pl/images//min/product_min/Pepitka%20white%204.jpg
    to jest pepitka

    OdpowiedzUsuń
  5. droveinsearchofthesun : co by to nie było, dla mnie nadal będzie to pipetka. dziękuje za nauke.

    OdpowiedzUsuń
  6. pipetka :D chyba jednak ten powrót do podstawówki by Ci się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy : w podstawówce tego nie uczą, skąd wiem? bo do niej chodziłam i nie opuszczałam się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty masz dopiero 19 lat, skąd w Tobie tyle agresji, zawiści i pieniactwa? Aż strach pomyśleć co będzie za parę lat....

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy : już prawie 20 lat. i nie rozumiem..agresja? chyba sobie żartujesz, zawiśĆ - co to ma znaczyĆ? To ja już nie mogę mieĆ własnego zdania nawet? Chyba źle mnie rozumiesz.

    OdpowiedzUsuń
  10. jestes jak prosty, ociosany, drewniany kołek, co to się nie ugnie w żandą stronę ...
    skoro kolejna osoba mówi Ci, że w taki sposób inni Cię odbierają to może jednak poszukaj w sobie odrobinę pokory, odkurz ją porządnie i postaraj się wyciągnąc wnioski ...

    pipetka :D :D LOL

    OdpowiedzUsuń
  11. "co by to nie było, dla mnie nadal będzie to pipetka"

    W tym zdaniu opowiedziałaś o sobie więcej niż możesz przypuszczac, kwintesencja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy a ty naprawdę jesteś tak beznadziejnie nudną osobą bez własnego życia skoro cię jarają takie zabawy?
    Ludzie dziewczyna fajnie się bawi,dobrze wygląda,jest oryginalna a wy się k.rwa tylko czepiacie.Polska zawiścią i głupotą stoi.

    Muł(ka) ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a to przepraszam, sądziłam, że na chemii miałaś jakikolwiek kontakt z pipetą, ale skoro masz 19 lat, to nie objął Cię system 8-klasowy. w takim razie trzeba było uważać w gimnazjum ;)

    (ok, czepiam się, ale zwróciłam uwagę na Twój pierwszy komentarz w stylu: nieważne-co-to-jest-ja-mówię-jak-chcę. zamiast podziękować i poprawić błąd...)

    OdpowiedzUsuń
  14. koszula jest fajnastyczna! bardzo w klimacie wiosennej kolekcji Marca Jacobsa.
    gratuluje znaleziska!

    w/eliwer

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy przedostatni: Na chemii nikt z nas nie miał kontaktu z pipetką , nasza nauczycielka wolała abyśmy przepisywali książkę do zeszytu niż pouczyĆ nas prawdziwej chemii. I chyba nie zauważyłeś/aś że podziękowałam ale błędu nie będę poprawiaĆ. Jedynie wstawiłam dopisek którego chyba nikt nie zdołał zauważyĆ.


    Anonimy: dziękuje za miłe komentarze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Primo- genialny styl! Oklaski ogromne i szacunek wielki za to, że w 100% odstajesz od tych wszystkich wypindrzonych, uszytych na miarę szafiarek (ctrl+c, ctrl+v czy coś ;p ), że nie boisz się być sobą i udaje się Tobie tworzyć coś tak zajebistego. Aż nie mogę wyjść z podziwu, że wśród kultury rynsztokowców i nadmuchanych lalek jest ktoś taki jak Ty.
    Po drugie- Kołysanka. Uwielbiam. ;)
    A jeśli chodzi o pepitkę to nieważne jak jest nazwana, ważne jak wygląda. Bierzcie przykład z tej dziewczyny, szanowni znawcy nomenklatury, teoretycy mody i inni mocni w gębie (przez kabelek każdy może sobie pokozaczyć, tak najłatwiej).

    Pozdrawiam Cię uprzejmie! Zdrówko!

    OdpowiedzUsuń
  17. do wpisu z 4:45: nomenklatura j e s t ważna. gdybyś pracowała w redakcji i podpisała Bronisława Komorowskiego jako Radka Sikorskiego, to też byś tłumaczyła szefowi, że "nieważne jak się nazywa, ważne jak wygląda"? :D (skoro już brniemy w absurdy) chodzi po prostu o to, że błędy odwracają uwagę od stylizacji, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nazwij to sobie nawet pensetką, byleby wyglądało tak jak wygląda. Pozdrawiam raz jeszcze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. do wpisu 4:45- a ty taka mądra jesteś, że primo to umiałaś napisać, ale już secundo nie jest ci znane.buhahaha. prawda jest taka, że cherrycola tempa jest i tyle. a na dodatek brnie coraz bardziej. do jakiej szkoły cherry ty chodzisz? gdzie się uczysz jak można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy : a to już ci nie jest potrzebne, jak i gdzie się uczę. będziesz mi tu teraz manto składaĆ? za kogo się uważasz , że mnie od takich i owakich wyzywasz? PAni/Pan mondraliński. Mama Cie niczego nie nauczyła? Skoro jesteś tak dobrze wychowany/a , to zajmij się własnymi duperelami. No tak , własnie. jak to jakaś osoba powyżej napisała, za kabelkiem każdy potrafi pokozaczyĆ. i daruj sobie ANONIMOWY albo podpisz się w końcu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Panie Anonimowy! Bez wątpienia lepiej znam łacińskie liczebniki i ich odmianę niż Ty poprawną pisownię języka polskiego.
    To żałosne pakowac swoje własne kompleksy w obelgi skierowane do kogoś, komu się nawet nie ma okazji/odwagi w oczy spojrzec. Nie kozacz przez kabel, bo na nikim to wrażenia nie robi.

    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy: Witaj o wielki Galu Anonimie, widzę i śmie twierdzić, że twoje brak manier i jakichkolwiek zachowania na Blogu pokazuje jaką wielką masz władzę.. Ale niestety człowieczku "TYLKO PRZEZ INTERNET". Ogólnie jesteś super mądrość[marzenia]. Ciekaw jestem czy mądra jesteś w realnym świecie, a nie w swoim pokoju przy kompie;P tylko nie " dissujcie " mnie ponownie,że jestem "tluścioszek" czy "mam twarz jak naleśnik". Nie rusza mnie to.. Co innego spotkać osobę i powiedzieć jej to w twarz ;) 1.2.3... Net Ci padł i płaczesz. hi! Narka Gmioty;]

    OdpowiedzUsuń
  23. wytłumaczcie mi lepiej co znaczy:
    - "będziesz mi tu teraz manto składaĆ?"
    - "śmie twierdzić"
    - "twoje brak manier"
    -"jakichkolwiek zachowania "
    zacznijcie pisać po polsku!Świetnie dobrana para!jedno i drugie po podstawówce i pisać nie potrafią. Tak pewnie zaraz cherry napisze, że to gwara śląska....żałosne. A cherry już sobie nie radzi z odpisywaniem, że Radzio musi odpierać ataki?

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy : zajrzyj sobie do swojego podręcznego słownika i przetłumacz to na swoje. Weź już skończ z tym czepianiem się za to i owo. albo racz użyĆ swojego imienia i nazwiska przy komentarzach bo zaczyna to byĆ irytujące że tak fajnie idzie Ci pojechaĆ po mnie , ale tylko jako ANONIMOWY.:) i czekam na kolejną twoją bezsensowną odpowiedź do tak żałosnej osoby jaką jestem ja , ochyyyyyy i achyyy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wielki Anonimie, w końcu ukazała się twoja głupota;p IMBECYL!

    OdpowiedzUsuń
  26. Chociaż sama jestem anonimowa to jakoś przeboleje to że się za nami nie przepada.Anonimie nie ma takiego słowa jak "tempa" zamiast się bawić w sieci,weź się za powtarzanie słownika ortogr.

    Pzdr
    Mułka

    OdpowiedzUsuń
  27. cherry, ale skoro u ciebie pod kazdym postem tocza sie klotnie, to ja bym sie jednak zastanowila, czy faktycznie sa takie bezzasadne...

    OdpowiedzUsuń
  28. muszę cię rozczarować, ale ten anonim to nie jest jedna osoba, a kilka różnych, więc może zacznij się nad sobą zastanawiać

    OdpowiedzUsuń
  29. haha, że niby co ? a może zastanowisz się nad sobą i skończysz pisaĆ te bezsensowne komentarze?

    OdpowiedzUsuń
  30. że niby to, że ludzie cię zwyczajnie nie lubią i tyle

    OdpowiedzUsuń
  31. kto co lubi. w takim razie po co tutaj wchodzą? Skoro mnie nie lubią to niech stąd wyjdą raz na zawsze. Bo ja nie pisze i nie dodaje zdjęĆ dla nich ale dla siebie. I nie prosze nikogo by mi tutaj słodził w komentarzach bo to nie o to chodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. LOL - znowu jakieś dyskusje :D Ale i tak oczopląsu dostałem :P

    OdpowiedzUsuń
  33. droveinsearchofthesun13 marca 2010 16:45

    'robię to dla siebie ,a nie dla innych i nie proszę nikogo żeby mi słodził w komentarzach'
    To po cholerę odpsujesz na komentarze i wdajesz się w bezsensowne dyskusje? Skoro prowadzisz bloga dla siebie , to powinnaś być ponad tym , a nie wyskakiwać z gimnazjalnymi hasłami typu ; ' nie podoba ci się to wyjdź' . Prowadząc bloga świadomie narażasz się na krytykę, więc nie burz się tak , kiedy jej doznajesz.

    OdpowiedzUsuń
  34. cherry, masz maturę?

    OdpowiedzUsuń
  35. droveinsearchofthesun13 marca 2010 18:03

    liczyłam na choćby minimum klasy , ale się przeliczyłam ;]

    OdpowiedzUsuń
  36. haha zacne spodnie "pod broche"
    dziekowac:)

    OdpowiedzUsuń
  37. żałosny anonim, który leczy swoje kompleksy przez internet13 marca 2010 19:28

    sorki możecie się przestać czepiać cherry?
    to nie jej wina, że bozia obdarowała ją takim, a nie innym rozumkiem

    OdpowiedzUsuń
  38. kocham twoje zestawy! zawsze takie kolorowe i niekonwencjonalne :) a głupimi anonimami się nie przejmuj! zazdrośnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. zdegustowany obserwator13 marca 2010 21:11

    cherry, zamiast nudzic się tak bardzo (patrz BLIP) czytaj książki, może warto?

    OdpowiedzUsuń
  40. nie pisze się "za ubrania wydałam grosze"
    można napisać- na ubrania wydałam... albo za ubrania zapłaciłam.... Cherry ty się w końcu naucz pisać i może faktycznie wróć do szkoły bo aż żal czytać takie bzdety.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzięki !

    Przejrzałam Twojego bloga i śmiem twierdzić, że jesteś niezwykłą,oryginalną i bardzo pozytywną osobą ! WOW :) Będę tu wracać w każdym razie !

    OdpowiedzUsuń
  42. Cherry znowu Cie napadają;)
    Spójrz na to z innej strony- jakie budzisz zainteresowanie i kontrowersje :).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger