15 komentarzy:

  1. Ciekawa fryzura, a sam kolor włosów przegenialny!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jutro idę do fryzjera,ale taka odważna jak Ty nie będę chyba !
    świetny fryz

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam od pewnego czasu Twojego bloga i jestem Twoim stylem zachwycona. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że będzie gorzej. Tzn. że to będzie naprawdę krótko ;) Intrygujące.
    aaa i teraz mamy dość ładną pogodę, o!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna fryzura! Chusta też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia, ładny kolor, ładna fryzura. Hellyeah!

    OdpowiedzUsuń
  7. O łał! Fryzura zajebista! I cały strój baardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze zdjęcie genialne, te zachwiane proporcje przyciągają wzrok :) chusta przepiękna! fryzura - zmiana na lepsze, uwielbiam takie grzywki !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. chusta g.e.n.i.a.l.n.a Farciaro!!!
    a legginsy z Allegro?? podzieliłabyś się linkiem na GG=*
    Takiego szału fryzurowego to ja jeszcze u Ciebie nie widziałam!=)

    OdpowiedzUsuń
  10. ŻuŻu zrobiłam błąd z legginsami , kiedyś pisałam Ci że kupiłam je tutaj w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger