19 stego maja

Przesilenie wiosenne pokazało swoje prawdziwe ja..
....
Futerał zawieszony na szyi to nie żaden lans, Smene kupiłam ostatnio na allegro, dzisiejszy spacer miał sprawdzić jej stan. Co wyszło możecie sprawdzić na moim drugim blogu - cherrycolla.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

koszula - julienarogu.com
sweterek - sh
spodnie - sh
buty - sh
torba - sh
okulary - wszystko po 2,50
bransoleta - tata
zegarek - R :*
zawieszka kastet - mój prezent dla Radka na któreś tam urodziny ;p
łańcuch krótszy - R:*
Smena - allegro


11 komentarzy:

  1. no no no. mnie podobają się spodnie, nawet bardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako lans też jest fajnie.
    Genialne spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie i buty... jestem pod wrażeniem - bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wez zmien fryzure bo wygladasz jak bys miala garnek na głowie

    OdpowiedzUsuń
  5. wez zmien fryzure bo wygladasz jak bys miala garnek na głowie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś tak...porządnie wyglądasz.
    Ja tam lubię koszule w kratę, szczególnie czerwone, toteż się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tą samą smiene - jest genialna ! i też ją upolowałam na allegro, za 10 zł :D

    pozdrawiam, marika

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe spodnie i koszula bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy,okulary,koszula w kratę + wywinięte spodnie...całość bomba ;) No i aparat. Ja mam sporą kolekcję starych,retro aparatów i prowadzę bloga fotograficznego :)
    PS. Dodaję do obserwowanych, jak na razie jesteś perełką wśród szafiarek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebista stylizacja, i ten aparat....miałam taki sam....jako,że udawałam fotoreporterkę jak byłam mała to się niechcący rozleciał :( pozdr. !:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger