7 komentarzy:

  1. U mnie pada cały czas. ;< A set bardzo dobry, tylko kapelutek mi totalnie nie leży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż nie mogę uwierzyć, że prawie wszystko z sh! Zestaw fajny, szczególnie podoba mi się połączenie góry ze spodenkami i te rajty cudne. Oryginalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tego zestawu, jak i do większości tutaj prezentowanych, idealnie pasowałby czerwony, okrągły nos na gumce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha - kolczyki mnie rozbroiły ;) Niby po marynarsku, ale tak z jajem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam identyczną bluzkę, i też z lumpa!
    mam jeszcze ten beżowy kardiganek z New Looka co Ty, też z sh ;)
    generalnie stałaś się jedną z moich ulubionych szafiarek, uwielbiam Twój pomysł na własną osobę, uwielbiam Twoje połączenia ciuchów, na które czasem w ogóle bym nie wpadła.. :)
    pozdrawiam, Laura :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger