ALLE...

Pogoda dalej smętna i bardzo płaczliwa.. ja jednak z kolorów nie zrezygnuje : )

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

i tak w nawiasie się pochwalę.. opublikowano króciutką wzmiankę o mnie w najnowszym wydaniu ELLE, jestem bardzo zaskoczona i miło mi, to dla mnie duże wyróżnienie : ) gdyby nie sklep julie.shop click nie byłabym w posiadaniu tak zajebistych ciuszków ;]

Image and video hosting by TinyPic

spódnica - sh
sweterek - sh
torba - sh
golfik - odkupiony od GiaIllusion
rajstopki - gatta
naszyjnik - house
kolczyki - prezent od siostry z NL
pierścionek - Medusa click
zegarek - prezent od R.:*
okulary - wszystko po 2,99 -,

11 komentarzy:

  1. jak zwykle bardzo mi się podoba! sama dziś poszukiwałam "gumiaków", bo pogoda chyba szybko nie odpuści, ale niestety nie znalazłam nic interesującego :/

    www.kot-wariat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi tez jak zwykle się podoba,a raczej bardziej niż zwykle:)

    gratuluję gazetowej przygody!

    OdpowiedzUsuń
  3. już Ci raz napisałam, ze zajebiście lubię Twoje włosy więc nie będę się powtarzać, proszę pani z gazety^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam wszystkie szafiareczki <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  5. I follow this too! :) Hahaha
    Great and you? xD Greetings

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam Twoje ironiczne i krytyczne komentarze na temat tych bogatych szafiereczek
    ładnie się ubierasz, kolorowo
    bardzo mi się pdooba

    OdpowiedzUsuń
  7. do wszystkich miłośników sztuki dobrej woli. jest fajna akcja w szalenie zacnej sprawie. warta przyłączenia się bez względu na różnice płciowe, religijne, czy te w politycznych zapatrywaniach.

    cel – zebranie 100 000 podpisów pod petycją do premiera z apelem o przeznaczenie 1% (dosłownie: jeden procent) z budżetu na kulturę.

    o bracia i siostry, co nie samym chlebem żyjecie, a telewizyjne igrzyska nie budzą uśmiechu na waszych pyskach! :)
    połączmy się w tym czynie obywatelskim i pokażmy, że siła nas!
    pod tym adresem można dowiedzieć się o szczegółach akcji:
    http://obywatelekultury.pl/

    albo np.:
    http://galeriabrowarna.blogspot.com/2010/05/1-na-kulture.html

    a tu można złożyć podpis:
    http://obywatelekultury.pl/zloz-swoj-podpis/

    przekażcie proszę dobrzy ludeczkowie tę wiadomość drogą blogowo-postowo-pantoflową do jak najszerszego grona odbiorców. a jeżeli wola gospodarzu, poświęć proszę dwa zdania tej akcji u siebie na blogu.
    dzięki za uwagę i z góry przepraszam jeżeli zakłuciem jakąś harmonię w postach panującą.
    pozdrawiam serdecznie z turbo szacunkiem
    obywatel kultury
    czyli jeden z was

    OdpowiedzUsuń
  8. masz suuper kolorek włosów=) kurczę, ja nie wiem co się z tą pogodą dzieje:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie Ci w tych włoskach!

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz mega! spódniczki ci zazdroszczę i tej stylizacji nie popsuja nawet kalosze ktorych de facto nie trawię ;p ;o
    co do Elle... gratuluję! Na tle reszty 'wyroznionych' ty jestes najorginalniejsza ;). mozna powiedziec ze skrycie cie podziwiam ;* ale bez przesady he ^^
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. O jakie masz boskie buty! właśnie czytałam to najnowsze ELLE i spodobała mi się twoja stylizacja. xoxo ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger