CarmeLove

Dzisiejsze spotkanie z GiąIllusion było z niespodzianką. Nie spodziewałam się prezentu urodzinowego : ) Bardzo bardzo bardzo(...) miluchno z Twojej strony Kaśka ; ) korale like like, klisza < face="times new roman">Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

sweter - sh
spodnie - judy allegro
bluzeczka - od Madlen
kastet - prezent urodzinowy dla R.:*
buty - prezent od R. :* [ adidas ]
torebka - sh
opaska - prezencik shop
okulary - wszystko po 2,99
zegarek - R
kolczyki - prezent od Czaru.

16 komentarzy:

  1. śledzę Twojego bloga od jakiegoś czasu i uważam, że jesteś świetna! potrafisz tak fajnie dobrać ciuchy i bardzo podoba mi się Twoja fryzura. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziwnie tak widzieć Ciebie w takich stonowanych, niejaskrawych kolorach ;) ale bardzo pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie przejrzałam twojego całego bloga. wniosek jest jeden, masz we mnie od dziś wierną fankę!
    a twoja propozycja do konkursu wymiotła konkurencję;p dobrze że się zmobilizowałaś bo nie miałam problemu z wyborem!


    aaa i 100 lat!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci w tej opasce. I to brązowe jest genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super. wiesz że zawsze myślałam że Ty masz pieprzyk a nie kolczyk:) dopiero niedawno odkryłam prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia! Torebka, choć nie widać jej wyraźnie wygląda na świetną. Spodnie świetne. No i fryzura mega :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia zwłaszcza pierwsze

    OdpowiedzUsuń
  8. yy to nie wysyłałaś tam zdjęć? to znaczy, że ktoś sobie "pożyczył"
    zaraz poszukam

    OdpowiedzUsuń
  9. tfu to papilot był:D (tak to jest jak się cholera za dużo plotkarskich dupereli przegląda), sorry pewnie Cię zakręciłam:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ciuch, bo stonowany :) A jednak z nutą szaleństwa :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepiej!!! Rany, jest tak zwyczajnie prosto, ale podoba mi się straaasznie! ten sweterek jest boski!
    i czy Ty wiesz, że ja Ci (jeszcze) życzeń nie złożyłam, bo dalej pracuję nad prezentem?...Przepraszam za tą zwłokę okropną, straszny poślizg=/ Ale czekaj cierpliwie!=)
    a ja Mamie chyba kupię jakies herbatki dobre=)

    OdpowiedzUsuń
  12. albo jestem ślepa albo nie masz e-maila na blogu. tak czy siak jak znajdziesz chwilę to podeślij mi swoje dane i adres żeby ci z daxcosmetisc mogli wysłać ci nagrodę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To właściwie ma drugie dno. Tak jakbym była sknerą ;)
    Jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne okulary! :-) szukam jakichś unikalnych i póki co jakoś niczego fajnego nie znalazłam :-(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger