fishEYE!

Pierwsze dwa zdjęcia pochodzą z mojego nowego aparatu FishEye. Dzisiaj robiłam próbę co i jak : )
Pogoda jest strasznie zmienna i nie wiadomo czy wyjść w swetrze i spodniach czy jednak wybrać leginsy, albo cieńsze spodnie...

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

koszula - od Madlen
kapelusz - Madlen [ pozostawiony przez przypadek u mnie ]
kolczyki - u Judy allegro
spodnie - bazar
buty - adidas [ prezent ]
torebka - sh
okulary - wszytsko po 2,50
zegarek - R;*
pierścionek - vintage [od R;*]


więcej zdjęć z mojeg Fiszaja możecie zobaczyć na moim pierwszym blogu www.cherrycolla.blogspot.com
Zapraszam.

13 komentarzy:

  1. kolor tej koszuli jest elektryzujący wręcz !
    ale jeszcze fajniejszy jest kapelusz/melonik ?, przydałaby mi się taka zapominalska Madlen...

    OdpowiedzUsuń
  2. LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE THESE PICS!!! YOU RE AMAZING AS ALWAYS! YOUR SHIRT IS FABULOUSSSSS!!!

    XX
    http://theminetteissue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. prześwietne kolczykiiiiiiiii !

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz a zdjęcia świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapominalska Madlen hehi ;d.
    Świetnie wyglądasz , zresztą jak zawsze ; *
    mega tęsknie !

    OdpowiedzUsuń
  6. znowu mnie wkurzyłaś,bo kreatywność Twoja pokazuje mi jak ja się lenię :((

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka ma taaakie piękny kolor!
    Świetnie po prostu.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam.(; zapraszałaś ponownie, więc wpadłam znów, aby 'wnieść' coś swoim komentarzem. ;d

    Hmm. Chyba muszę wyrazić zdanie na temat zestawu? Zatem zaczynam. Koszula zrobiła na mnie wrażenie[pewnie dlatego, że mam praktycznie identyczną;p] resztą jest dopełnieniem, poza butami, z którymi coś mi tu nie gra, nie chodzi o ich urok, które niosą 'same w sobie', ale o to, ze nie idą mi w parze z tą koszulą czy torbą...Generalnie to i tak uwielbiam Cię w 'pumpach' ;)
    Pozdrawiam pannę zaczepną i podobno 'zazdrosną' o zarę czy angielskie butki;DD
    Anonimowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. ;/ Ja też chce takie fajne zdjęcia, a nie ma mi kto robić;/ grrr

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, ta niebieska koszula zawróciła mi w głowie... Piękna jest!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger