Majowo...

powracając do naszych mniej i więcej słonecznych dni.. : )

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

bluzeczka - sh
kamizelka - sh
chusta - sh
buty - sh
spodenki - JULIENAROGU.COM
przypinka grzybek - judy allegro
kolczyki - kupione nad Soliną 3 lata temu
zegarek - Radka

Mamy maj, a z majem moje urodziny, więc... moja lista oczekiwanych prezentów nie jest długa..
pragnę dostać :
dużo dużo kliszy do analoga,
zaopatrzenie na pół roku w karmy dla zwierzaków,
i pieniążki na nowe aparaty :)
a wraz w torebeczce... dobra nadziewaną czekolade :D


11 komentarzy:

  1. Świetne szorty. I bardzo podobają mi się te bańki...

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcie jak wypuszczasz bańki genialne;) i spodenki kolorowe ciekawe;) a co do prezentów to pewnie je dostaniesz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mi się szorty rzuciły na pierwszy plan!
    jak ja dawno nie robiłam baniek mydlanych..niech policzę..chyba 4 lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te szorty! fajne zdj

    OdpowiedzUsuń
  5. te szorty już tu kiedyś gdzieś były ale dopiero teraz się do nich przekonałam. w tym zestawie wyglądają genialnie! chciałabym mieć tyle wyczucia co Ty: pozornie bałagan, ale tak naprawdę wszystko idealnie zgrane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyłączam się do zachwytów spodenkami, a poza tym jestem fanką Twojej fryzury! też chodzi za mną golenie, ale przy moich kudłach chyba byłoby ciężko

    OdpowiedzUsuń
  7. "Powracając do naszych mniej i BARDZIEJ słonecznych dni" ;) tak byłoby poprawnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak je widziałam pierwszy raz w ogóle mi się nie podobały te szorty, ale w tej stylizacji jest mega super! ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG masz odjechana fryzure! zazdroszcze odwagi!

    S.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze barwna choć w tonacji jesiennej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger