pinky pinky, lalalaa

Madlen ze swojego Bielska Podlaskiego na urodziny w gratisie przywiozła mi słoneczne dni..
W ostatnich dniach nie narzekam na nudę, ani na brak zdjęć.To najlepszy prezent na urodziny jaki dostałam.


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

spodnie - u Judy allegro click
kolczyki - u Judy click
koszulka - sh
kurteczka - Madlen
kapelusz - sh
kastet - prezent ode mnie dla R:*
torebka - sh
buty - sh
zegarek - R:*

8 komentarzy:

  1. Za tą torbę jestem skłonna… poturbować Cię nieźle. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. twój styl się wyróżnia:) Znakomite zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam przeprosić za usunięte komentarze, nie chcący wcisnęłam na odrzucenie;/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się te portasy oraz to jak je zestawiłaś:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. znowu mi się podoba! ostatnio to już drugi zestaw który sama bym założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz,
    widziałam Cie w zeberkowej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta torba to jest jakiś kosmos!!! No genialnie dziewczyno, genialnie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja...

    http://jozefinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger