siberian breaks

wyczekuję tylko kiedy te okropne i przygnębiające deszcze się skończą ... ; )

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

koszula - sh
sweterek - sh
spodnie - allegro u judy click
kapelusz - sh
buty - prezent [adidas]
torebka - sh
kolczyki - house
bransoleta drewniana - rynek Krk.
zegarek - R :*
bransoletka,chusta,kokardka - gifty od Judy


8 komentarzy:

  1. niefajne połączenie żabotu i chusty. albo to , albo to. przeładowanie. ale jakby bluzka była prosta to zestaw jak najbardziejowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy byłam tego świadoma, niestety było mi chłodno w szyję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko genialnie połączone, taka elegancja- nonszalancja wyszła ;-) w ogóle masz ciekawy styl, taki, jaki rzadko się spotyka na ulicach ( i dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie jest ekstra
    świetne spodnie i bluzka z żabotem (hah, jak byłam mała, miałam taką z różowym żabocikiem :D)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :)
    Jestem pod wrażeniem twoich łączeń i połączeń ;) faktur,tkanin,fasonów. Jesteś bardzo barwną osobowością. Na pewno nie przechodzi się obok ciebie obojętnie a w pochmurne dni tym bardziej. Jesteś jak miejski, rajski ptak :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. kapelusz staje się Twoim znakiem rozpoznawczym :) całość jak zwykle oryginalnie skomponowana, i wcale nie uważam, żeby chusta nie pasowała.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger