come back come back come back ; p

Zaczynam nadrabiać zaległości, swoją dłuższą nieobecność usprawiedliwiam szczęściem które do mnie przyjechało. : ] w końcu odżyłam,. poniżej prezentuje zdjęcia z nowego aparatu [prezentu] od Ukochanego! przed ostatnie zdjęcie ze zwykłej lustrzanki, reszta z \\boskiej\\ kliszy rossmanowej ; p


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

bolerko - sh
spodenki - bazar
kapelutek - M*
kolczyki - prezent od R* mamy z okazji dnia dziecka
rajstopki - gatta
buty - prezent od R*
torba - sh
bluzeczka - sh


4 komentarze:

  1. bardzo ciekawie wyglądasz, świetne bolerko! xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tu pięknie i kolorowo <: watch! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szczęsciara z ciebie , ja dostałam od mojego małego olympusa fe-230 ale i ten mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger