12 komentarzy:

  1. To dobrze, tak myślę :))
    Będzie dobrze jeśli w ogóle odnajdę siebie, ale mam czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie nadążam za Twoimi wpisami ;> zwykle mdli mnie na widok takich butów, ale Twoje są jakieś takie wyjątkowe, no i do tej pory jesteś jedyną osobą, której pasują lenonki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć, przyszłam się pozachwycać!=)

    OdpowiedzUsuń
  4. przejżałam Twojego bloga i musze powiedziec ze bardzo bardzo bardzo podoba mi się twój styl, do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Twoje stylizacje, są pełne życia i kolorów... Wydaje mi się że bardzo sympatyczna z Ciebie dziewczyna :)
    PS. Kolczyki zdobione są metodą decoupage?

    OdpowiedzUsuń
  6. kolczyki sa maksymalnie wyjebane.
    Poza tym cholernie lubie misz masz w twoim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia świetne sandałki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne, cudowne kolczyki. Wspaniałe! Uwielbiam Klimta!

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałam Ci powiedzieć, że bardzo podoba mi się Twój styl. w przeciwieństwie do innych nie wyglądasz jak zdarty z wystawy manekin, tylko inaczej, oryginalnie, ładnie.



    strawberryfields

    OdpowiedzUsuń
  10. tutaj wyglądasz cudnie :)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger