4.07 Szumy! Czyli kropeczki i okulary bez szkieł.

W niedzielę czyli 4 lipca wybraliśmy się na prawdziwe Roztocze. Szumy odwiedziłam po raz X , częściej jeździliśmy tam z rodzicami X lat temu : ) W niedzielę wybraliśmy się tam z Madlen , chciałam pokazać jej prawdziwe Roztocze o którym tak zawsze marzyła na lekcji geografii : P
Okulary bez szkieł należały do Radka, rozwalił je a teraz należą do mnie : )

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


spódnica - sh
koszulka - sh
buty - ccc
okulary - allegro
torby - sh
muszka - sh
kolczyki - defekt

7 komentarzy:

  1. Ale bez szkieł? Dla mnie odpada!
    Reszta bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koleżanka w tych japonkach wygląda paskudnie.
    Twój strój bardzo na plus!

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze ci w takich włosach! spódnica fajna, ale lekko skrócić ją można :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale tam pięknie, chyba też się wybiorę w te wakacje! zakochałam się w Twoich butach!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasujecie do siebie.
    Taaak, właśnie wiem. To peace and love!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger