Akademia mody i stylizacji dzień.3

Dzisiaj przedstawię wam dzień trzeci.
Moje dwa projekty tuningu t-shirt'u.Kilka osób było nie zadowolonych ze swoich projektów, ja miałam na to lekko wylane, Jako osoba która nie miała żadnej styczności w szyciu poszło mi całkiem dobrze. Nauczyłam się wielu rzeczy, Zajęcia związane z modą i trendami były dla mnie cholernie nudne! Mnie nie obchodzą najnowsze trendy, za to jakiejś koncepcje koszulek itp.całkiem spoko.

Na sobie mam:
legginsy - sh
kurteczka - sh
koszulka - sh
torebka - Krakowski sh
buty - goldboot
okulary bez szkieł [ takie kupione ] - sh


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

7 komentarzy:

  1. bardzo Ci ładnie w tym kolorze włosów

    OdpowiedzUsuń
  2. taka artystka w krakowie i ja nic o tym nie wiem?!
    oczywiście dodaję do obserwowanych +++

    OdpowiedzUsuń
  3. wlosy masz szalone, a getry so mega kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa ,czy minęłaś się gdzieś na ulicach Krakowaz córą mą,tez tam jest gdzieś od kilku dni :))
    zazdroszczę Ci tej zabawy,widać że fajnie było .
    Podoba mi się zdjęcie w okularach i z tą szminą przy manekinie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam traumę patrząc na zdjęcie schodów :D.
    No i nie ma moich foć :(((

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger