Akademia mody i stylizacji dzień.6.end.

Tym razem zaszalałam z ilością zdjęć, a ponieważ to ostatnia już 6 relacja z Akademii Mody i stylizacji, uważam że należy mi się. Dnia 6 mogłyśmy dokończyć naszą sesję w studiu. Potem razem z HoneyBunny i ElevineStyle wybrałyśmy się na Wawel. Następnie wróciłyśmy do Hostelu i wieczorem impreza Stylio w ColorSpocie. Co o niej napiszę?! Do bani! Lukając na Stylio oraz ich profil facebook'a potwierdzonych osób było dużo, no cóż.. stylio niestety nie rozdawało na wejściu super gratisów uczestnictwa w imprezie = nie warto ;P
Na specjalną okazję imprezy Stylio zrobiono StylioDrinka, do wyboru z wódką bądź szampanem. Nie przepadam za alkoholem więc wybrałam szampana zamiast wódki. Na imprezie była zaprezentowana najnowsza kolekcja marki Mohito, a po prezentacji można było zlukać ciuszki które wisiały na wieszaku. Np.futrzana czapa.
kilka zdjęć pochodzi z aparatu HoneyBunny.
Na sobie mam:
legginsy - yes or no
buty - butik w NL
bluzka - sh
chusta - odkupiona od pieprz-yka
pasek - sh
kapelusz - sh
----
kurteczka - sh
koszula - sh
legginsy - gina tricot
torebka - sh

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Podsumowując było naprawdę miło poznać dziewczyny i nauczyć się czegoś co przyda mi się i mogę to wykorzystać. Były małe minusy, np. niechęć niektórych dziewczyn do poznania się nawzajem. Bądź unikanie nie których osób. Miałyśmy także nie miłe sytuacje z osobami przebywającymi w hostelu, np włączenie o 3 nad ranem muzyki w holu przez pewną francusko-polkę bądź polkę-francuskę i nie czucie nic dziwnego. Również chciałam podziękować wszystkim osobom które poznałam i dziewczynom z pokoju : )
Mam jeszcze 3 klisze zdjęć z analoga, które wstawię tutaj po pewnym czasie, gdy tylko znajdę grosze na ich wywołanie ;P
na zdjęciach:
HoneyBunny
PolaIlowicz
M&Awardrobe
Eveline Style
Shalafi
ciemadan



3 komentarze:

  1. bardzo ciekawie to wygląda na zdjęciach, zazdroszczę Ci udziału w tych warsztatach :) no i ta Twoja chusta, zakochałam się w niej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jestes sliczna masz cudowny usmiech i powalajacy styl. jestes moja nowa ulubinica. pozdrawiam

    lisek ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądałaś na tym spotkaniu;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger