I AMsterdam

Amsterdam niestety nie zrobił na mnie takiego wrażenia jakie sobie wyobrażałam.Urzekły mnie uliczki, ludzie żyjący w barce, mnóstwo sklepików ze śmiesznymi pamiątkami.Natomiast nie spodobały mi się tłumy ludzi, co bardzo utrudniało zwiedzanie, wszędzie kolejki i za mało miejsc parkingowych.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


spodnie - yes or no
sweterek - warehouse
buty - butik [nl]
pasek - sh
torba - sh
korale - sh [nl]

i dwie osoby wyłapane prze ze mnie na ulicach Amsterdamu..
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


6 komentarzy:

  1. o, jak ja kocham ten kraj! średnio co rok, dwa tam bywam od trzynastu lat a ich rowerki to najwygodniejszy pojazd na świecie :D niedługo będę taki miała, siostra obiecała przysłać prosto z Baarn! :> świetna torba. sietna, świetna :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaa, te rowery... kiedy tak będzie u nas? Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sprzedam ciuchy tanio!!
    ZARA, H&M, vila clothes
    zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ahh, jaki przystojniak Wam się wkradł na notkę rodzinną;) jakby był wklejony=)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna torba!!! a ten niebieski pan... hmm?- Neptun?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger