street street Oisterwijk street

Leginsy które wam prezentuję kupiłam 2 tygodnie temu w Eindhoven. Kosztowały 40 euro , po obniżce kupiłam je za 5 euro. Buty sprezentował mi tato w niedzielę w Baarle. Podoba mi się ich streetowy klimat.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


legginsy - V&D
buty - butik [nl]
koszulka - sh
sweterek - zoul
łańcuszki - sh [nl]
chusta - sh
bransoleta - julienarogu.com
torebka - sh

3 komentarze:

  1. te spodnie i te buty są mega

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie tu wyglądasz. nie jestem fanka zbytniej pstrokacizny, dlatego niektóre Twoje stylizacje nie przypadły mi do gustu. jednak ta jest bardzo fajna i ogólnie ciekawie na tym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty są świetne;) pieprz-yk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger