Tuż przed wyjazdem do Krk.

Najprawdopodobniej to ostatnia notka w tym i nast.tyg, jak już raz pisałam wyjeżdżam do Krakowa na Letnią Akademie Mody i Stylizacji. Pierwszy raz mam wielkie zamieszanie wokół pakowania i zmieszczenia w jednej walizce. Po otrzymaniu maila z mapkami i instrukcjami co i jak spanikowałam, (jako że ja Monika osoba bardzo wstydliwa). Na szczęście zagadałam z PoląIlowicz i mój stres minął ;)

Image and video hosting by TinyPic

bluza - H&M
kurteczka - sh
chusta - sh
torba - sh
legginsy - V&D [nl]
buty - goldboot
bransoleta - julienarogu.com
okulary - wszystko po 2,99

12 komentarzy:

  1. zjadłaś "ł" w ostatnim słowie.

    OdpowiedzUsuń
  2. mowilam juz ze uwieliam te legginsy> mowila. ale powiem jeszcze raz co mi tam:p

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha to może we wtorek jakieś większe spotkanie szafiarskie po Waszych zajęciach?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szukam szukam tych leginsow i nigdzie nie moge znalezc :/ swietne sa.

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę Ci tego wyjazdu... chusta prześliczna! czekam na recenzję z tego, co działo się w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz bosko !
    ( dodaję do obserwowanych, będzie mi bardzo miło, jeżeli mogę liczyć na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thaaanks :P

    You're soo cool ! love the outfit!

    OdpowiedzUsuń
  8. WYGLĄDASZ ZAJEBIŚCIE:)CIEKAWY INTERESUJĄCY BLOG:)MOŻE SIĘ POOBSERWUJEMY?POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny styl i oryginalność-wkręciłam Cię-zapraszam do siebie!:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger