Cofnijmy się 2 tygodnie wstecz..

Jak wcześniej zapowiadałam, powrócę kilka razy do zdjęć z letniej akademii mody i stylizacji : ) Wolałam poczekać aby potem było jeszcze bardziej ciekawiej , a nie wszystko za jednym razem ; p
Zdjęcia pochodzą z dnia gdy wybrałyśmy się do Bonarki wydać nasze kupony na darmowe zakupy
: P

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

męska koszulka - jack&jones
kamizelka - juniorMax
torba - sh
rękaw - restyle
legginsy - gina tricot
buty - schoenenreus

na zdjęciach - Dagmara , PolaIlowicz & evelinestyle

12 komentarzy:

  1. Dobrze Ci w takim makijażu!!!!
    Ten rękaw jest świetny - wygląda jak tatuaże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też myślałam, że zrobiłaś sobie tatuaż :) pierwszy raz widzę Cię w takim ostrym makijażu i jak na razie ciężko mi powiedzieć, czy Ci pasuje, czy nie, ale na pewno bardzooo inaczej :) no i ta kamizelka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie mi kogos przypominasz. usmiech Twoj kogos mi przypomina.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rękaw cudny!!! Mam podobny, ale jak wszystko na świecie jest dla mnie za szeroki, zazdroszczę ludziom, którzy po prostu MOGĄ :<

    OdpowiedzUsuń
  5. kapitalnie wyglądasz w tym makijazu a rekawki... oh i ah;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oko pięknie wymalowane i tak jak zoko-style jeszcze się nie zdecydowałam czy Ci pasuje czy nie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli chodzi o makijaż , po 1. nie potrafię się malować i nie lubię , po 2. ten makijaż był robiony do sesji zdjęciowej po której od raz wybrałyśmy się na zakupy ; p , ale bardzo mi się podobał, bo jeśli mam być pomalowana to wcale bądź konkretnie ; ] ale dzięki.pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne stylizacje, świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. ten makijaż jest zajebi....!!!
    normalnie idzie się zakochać :)) aż nie wierzę,że nie wyrwałaś tam jakiegoś gościa ,ha,ha...

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG!ja myślałam, że masz tatoo ale po chwili zastanowienia stwierdziłam, że to niemożliwe bo przecież w Krk Twa ręka była "czysta". Cóż to za tatuażowe cudo?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger