Mickey Mouse ; *

W dniu dzisiejszym chciałam zaprezentować wam koszulkę z mega nadrukiem Myszki Mickey. W dzieciństwie wychowałam się na jej bajkach, na ścianie miałam przyczepiony dywan z jej nadrukiem, oraz osobny dywan z Pluto. Podczas pobytu w Krakowie zwiedziłam kilka ciucholandów, w tym w jednym z nich natrafiłam właśnie na tą koszulkę.Czuję do niej wielką sympatię, i bardzo żałuję że lato się skończyło, jedyne co mi pozostało to zakładać ją do rozpinanych swetrów bądź bluz;/

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

uszy - od M.
spodenki - sh
buty - V&F
kurteczka - sh
szalik - sh
torebka - sh
koszulka - sh


16 komentarzy:

  1. ale fajnie :) podoba mi sie mini kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz jako myszka Mickey:)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że Mickey i Minnie były naszą wspólną inspiracją : D
    świetne rękawiczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie i niesamowite :) przed takimi butami mogłabym uklęknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby bajkowo, ale bardzo w Twoim stylu, czyli kolorowo i radośnie. Moja trzecia ulubiona stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nikt by tego lepiej nie pokazał....wypisz, wymaluj Mickey :)

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepsza mysza jaka widzialam w akcji z bajkami;0

    OdpowiedzUsuń
  8. taka zawadiacka ta Mickey,świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś fajniejsza od oryginału :D chcoiaż to donald był moją najprawdziwszą miłością...

    OdpowiedzUsuń
  10. dywan na ścianie???

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, bo to nie tylko przebranie, ale i ubranie:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger