20 komentarzy:

  1. cudowna troba! i te szelki. bardzo na +

    OdpowiedzUsuń
  2. szelki są boskie

    zapraszam do mnie nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham te szelki!

    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po jakich Ty sh chodzisz,że takie cuda wynajdujesz? Świetny zestaw-szelki i torba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, ale makijaż to przesadzony... zupelnie niepotrzebny, uzyskalas "efekt pandy";/

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny makijaz, bezblednie pasuje do koloru twoich wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy - dziękuję ;D uwielbiam pandy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak, zielony pasuje Ci idealnie, chociaż rzeczywiście makijaż może trochę za mocny, ale jak wiadomo- sesja rządzi się swoimi prawami;) zdjęcia rewelacyjne, cieszę się, że się udały. Bardzo miło było Cię znowu spotkać, do następnego, Mała:*

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw super ale mi od razu rzuciły się w oczy szelki :)świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zajebisty makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  11. kurczę trochę jednak nie do syylwetki -fajny zestaw ok, ale na dziewczynę z biodrami (kości a nie tłuszcz, nie przeginać)i wąskimy ramionemi, tak troszku deformacja się porobila. 3maj się i baw się dalej ;) !

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesujący zestaw a te szelki... po prostu rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  13. Jka uzyskać efekt takiej falowanej grzywy ? z góry dzięki za odpowiedz ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy - niestety nie pomogę Ci, miałam grzywkę upiętą do góry i pospinaną wsówkami [użyłam malutko gumy do włosów] , po wykonanym makijażu ją rozpuściłam, i lekko rozprowadziłam palcami :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger