Przedwczesna jesień..

Właśnie przechodzę przez ten okres, gdy odwiedza mnie jesienna chandra. Nienawidzę jesieni, jej brzydkiego zapachu deszczu i zgniłych liści. Mamy początek września a czuję się jakby to była zaawansowana jesień. Tak czy inaczej, dobrze że kupiłam ten sweter kilka miesięcy temu w ciuchlandzie. Bardzo dobrze się sprawuje w leci i w takie dni jak ten.
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
sweter - sh
torba - sh
spodnie - house
buty - new yorker
pasek - sh
szalik - sh

23 komentarze:

  1. szczesciarta zeby takie sweter w sh dorwac:D i nie przejmuj sie, tez ostatnio mialam wrazenei ze cos sie ryplo, przespalam 2 miesiace i obudzilam sie w listopadzie z taka pogoda;]no coz..zima idzie;/
    a caly set zacny bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. papraw tytul, jest z bledem, chyba ze mialas na mysli jakies.."podwojne' znaczenie? inaczej przedwczesny piszemy razem...

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za info, nie zauważyłam tego, zazwyczaj wszystko piszę na szybko i nawet gdy to czytam kilka razy nie widzę błędów.

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej chwili pomyślałam, świetny sweter, boskie buty, genialne dodatki, ale o co chodzi z tymi legginsami. Jednak już za chwilę, przyglądając się zdjęciom poniżej, na zbliżeniu dostrzegłam ich niezwykły czar. Całość na piątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwykle Twój styl jest dla mnie zupełnie obcy, ale to co masz dzisiaj na sobie jest świetne. Chętnie bym się tak ubrała.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja czekam na paczkę ze swetrami i butami z drugiego konca polski, też zamarzam. ale fajna torba i to sh! grr :)D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz :) Stonowałaś kolory, też dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze podoba mi się u Ciebie kolorystka, zestaw zachwyca. Mam pytanie o buty, widziałam je w NY i bardzo mi się na Tobie podobają. Czy są wygodne i czy nadają się do dłuższego chodzenia ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ! Idealna kompozycja i cudny kolor włosów !

    OdpowiedzUsuń
  10. oj widać już u Ciebie jesień ;)

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Wkrecam Cie do zabawy :p
    zasady na moim blogu, chociaz i tak pewnie wiesz o co chodzi :))
    Pozdrawiam,
    http://patroushkasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę kilka perełek z sh. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz super, jakoś inaczej, może to te kolory?

    OdpowiedzUsuń
  14. Natalka : buty na pierwszy rzut mierzone w sklepie okazały się wygodne, jednak nie nadają się na dłuższe wyjścia : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za odpowiedź :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. O ranyyyyy!!! No niesamowicie! Świetne połączenie szala i tego oversize'owego sweterka i leginsów a o butach nie wspomnę, aaa no i na temat Twoich toreb już też nie będę dyskutować-idealnie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale piękne, piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się całość. Bardzo, bardzo.
    Sweter jest cudowny i faktycznie taki na cztery pory roku :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger