troche kokoloru na poprawe chuchumoru

Ojezuniu! Wreszcie dopisała pogoda!
1.koszula pochodzi z mojego najulubieńszego vintageshopu julienarogu.com
2.po prawej stronie znajduję się banner, po kliknięciu i wypełnieniu kilku rubryk dostaniecie kupon rabatowy -15% na zakupy w sklepie RESERVED.
3.dzięki Marta z RetuszZdjec.pl za obróbkę foto :)
4.z okazji 8 urodzin mojego brata, wszystkiego najlepszego ; ]
5.jeśli podobają Ci się moje stylizacje zagłosuj ;) - click , click
6.poszukuję chętnej osoby do ogarnięcia kodu szablonu html - kontakt mail (po prawej stronie ;)

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
spodnie - bershka
koszula - julienarogu.com
marynarka - newlook
buty - sh
okulary - allegro
torebka - sh






24 komentarze:

  1. koszula, marynara i ciapki - jamniki miazdza:D super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te zdjecia:) A koszula genialna wprost <3

    OdpowiedzUsuń
  3. W.O.W !!! This is such awesome pictures !! You are sooo cool ! And I love you blazer and your hair ! And such cute dogs :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś absolutną zajebistością!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak pięknie wyglądasz! taka promienna!Ahh...a w Krakowie cały czas taka zajebista pogoda, nie mogę przestać się zachwycać tą jesienią. Masz mega cudne zdjęcia- szczególnie to "skoczne", ja też takie chcem;(
    czy już wystarczająco posłodziłam? nie? No to dodam, że włosy super=)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany rany rany! Chodzący optymizm! Uwielbiam tu absolutnie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam Twoją sesję na stylio, nie poznałam Cię w tym makijażu, wooooow!

    PS. marynara fajowa

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te zdjęcia, takie żywe i kolorowe! koszula super, no i reszta jak zwykle extra dobrana!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze kilka takich akcji i może nawet zaproponują Ci wywiad w jakimś Cosmo ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. lepiej znajdź kogoś kto ci ogarnie błędy ortograficzne

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastycznie wyglądasz!!! Bardzo Ci do twarzy w kolorkach! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjnie! Twoje fotki mnie rozwaliły!

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  14. koszula, marynarka, zdjęcia- super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A zagłosowałam, co mi tam, ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  16. słodkie pieski

    koszulami się twoja podoba, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba marynarka w połączeniu z koszulą. bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna koszula, pasuje do Twojego "ognia" na włosach.
    słodki psiak ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia są pełne energii i tętnią życiem!
    jestem całkowicie fanką twojego dzisiejszego setu - brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. na poprawę humoru to raczej Twój "chumor" pisany przez "ch" ROTFL

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się. Te serduszka nadają słodkości Twojemu strojowi. Marynarka troche powagai... Fajnie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger