4 dni to za króko.

Wróciłam! Witam po króciutkiej przerwie. Te 4 dni w Krakowie minęły mi mega mega szybko. Poniżej prezentuję zdjęcia z dnia trzeciego, kiedy to wybrałyśmy się z ŻuŻu na Kazimierz ;)
Od razu przed przejściem do zdjęć zapraszam na facebookowy profil

click Matko Z Córką Hendmejd click

czapki, kominy & broszki.
na zdjęciach prezentuję Wam dwa kominy w tym samym kolorze, ale uwierzcie mi - różnią się;)

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
zdj.ŻuŻu:*

spodnie - house
koszula - julienarogu.com
kurteczka - sh
torba - sh
buty - schoenenreus
komin - Matko z Córką Hendmejd
chusta - sh

6 komentarzy:

  1. o, widzę, że mam nową ulubioną szafiarkę zaraz po PaniEkscelencji :) świetny styl. trudno oderwać od Ciebie wzrok. z pewnością będę stałą czytelniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany jak Ci ślicznie w tej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! świetny blog...aż zazdroszczę. ;)) mam nadzieję, że u mnie również się rozkręci, zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger