6 października to taki jakby fajny dzień ?

Dziś miałam naprawdę bardzo dobry dzień. Spotkanie z Gią , miła rozmowa a przy okazji bardzo dobre zdjęcia od dłuższego czasu jakie zrobiłam.Nie chodzi tu o moje zdjęcia a JEJ zdjęcia których Wam tutaj nie pokażę , ale na moim drugim blogu możecie je obejrzeć . Bardzo dziękuję i proszę o więcej ; )


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

sweterek - sh
spódnica - sh
rajstopki - allegro
buty - new yorker
szalik - sh
marynarka - new look
kokardka - julienarogu.com
torebka - sh



14 komentarzy:

  1. swietna marynarka:D i ta kokarda!:)zacnie, zacnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, świetnie wyglądasz, tak kobieco i zarazem ekstrawagancko (ubiór, fryzura, twarz, buty wszytkoo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kolory jak na jesień

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty ;)

    pozdrawiam ana1131

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to za odmiana, Ty delikatnie i słodko? Podejrzane...Hmm...

    OdpowiedzUsuń
  6. mam wrażenie, że po tych warsztatach styl w jakim się ubierasz jest bardziej poważny, co jednak nie zmienia faktu, że nadal bardzo inspirujący :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakiego aparatu używasz, moja droga?

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie w calosci , ale naj naj to twoj kolor wlosow

    OdpowiedzUsuń
  9. riennahera - dla mnie to żadna odmiana :>

    Shalafi - to nie pierwszy raz kiedy założyłam spódnicę i na pewno nie ostatni bo lubię spódnice ale nie w każdej mi dobrze.

    zoko-style - hmm.. powiedzmy że dużo się tam nauczyłam ale i tak noszę się na swój własny sposób ; ]

    Ada - Pentax k100 d super,

    ;))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger