Dziewiątka to taka odwrotna szóśtka ; >

Wpadłam na taki mały pomysł , może by założyć FAQ ? Jeśli macie jakieś pytania, piszcie! Jak będzie tych pytań minimum 8, następny post będzie z odpowiedziami. ;)
Wybrałyśmy się z Gią do pobliskiego lasu aby stworzyć moją wizję zdjęć, efekty - > tutaj.
;)

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
koszula - prezent od Madlen
kamizelka - juniorMax
spodnie - object
chusta- sh
płaszczyk - funk'n'soul
buty - schoenenreus

14 komentarzy:

  1. koszula jest powalajaca:) swietnie z kolorem wlosow wspolgra

    OdpowiedzUsuń
  2. kontrast niebieskiego z rudym jest perfekcyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula i kamizelka są zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie i kamizelka super! idealnie się wkomponowałaś w tło=)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie mi się ten zestaw podoba, wspaniały po prostu. Poprzedni też był super, ale się zagapiłam i teraz dopiero wpadłam na niego. Bardzo, bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się spodnie o takim kroju, niestety, ja w takich spodniach nie podobam się sobie :(

    http://zoko-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śietna calosć a kolory mniam:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamizelka juniorMax ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. o, dzisiaj mi się podobasz w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna koszula i wiązanie pod szyją, nonszalancja & elegancja w jednym/ jedyne co bym osobiście zmieniła to kamizelka - szara byłaby idealna, albo coś równie kontrastowego ale z mniejszą ilością detali

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger