życie w biegu

W czwartek ŻuŻu i ja wybrałyśmy się na ciucholandy. Nie miałyśmy za dużo czasu ,była 11.30 a o 15 miałam pociąg. Udało się nam wyszperać co nie co, powrót był dla mnie jedną wielką katastrofą, zaczynając do wejścia do tramwaju i modlenie się abym się ze wszystkim wyrobiła. Od wyjścia na przystanku udało mi się w 10 min dotrzeć do mieszkania i wrócić na przystanek. A na 10 min przed pociągiem zrobiłam jeszcze zakupy w zoologicznym .Huh, jak dobrze że pociąg się spóźnił.
w pe.esie. chciałam napisać że kiedy już Ania kupi sobie lustrzankę o której marzy, będzie bardzo dobrą panią fotograf : D
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
koszulka - julienarogu.com
spodnie - sh
kurteczka - sh
buty - schoenenreus
chusta - sh
torba - sh
płaszczyk - funk'n'soul


16 komentarzy:

  1. alez mi sie te spodnie podobaja:D swietnie na Tobie leza:) i Krakow w tle, to to co lubie najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. te ciuchy leżą na podłodze? ;o hehe

    ps. muszę przyznać że w szperaniu jesteś jeszcze lepsza niż ja... genialne są te spodnie i kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  3. stylówa geniusz, jak zwykle z resztą. Jaram się Tobą. ; D

    czy "O Matko z Córką!" mają jakąś stronę czy tylko fejsa? bo jakoś tak nie mogę ogarnąć asortymentu, cen i możliwości zamówienia, jak cuś

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyglądasz. A poza tym - ciucholand stanowczo zachęcający. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooooo jakiś świetny sh :> fajna kurtka

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze co pomyslalam jak przeczytałam posta i obejrzalam zdjecia: fuck, jakie Ty masz juz dlugie wlosy

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamo jakie Ty masz tam fajne szmateksy !
    Całość rewelacyjna!!!
    Świetnie wyglądasz!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. co to za ciucholand w krk w którym byłyście?

    OdpowiedzUsuń
  9. o rany , rany , rany ! W jakim sh upolowalas te spodnie, sa boskie!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię się powtarzać, wystarczy przeczytać komentarze ...

    OdpowiedzUsuń
  11. co to za ciucholand w krk w którym byłyście?

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy - nie wiem jak się ten ciucholand nazywa ,chyba Artus94 (chyba nawet stronę mają), a jest na al. 29listopada. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger