Do you wont play with me Lost and fun Do you wont play with me Lost and fun

Chciałam was poinformować , że blog monikakrawczykphotography.blogspot.com jest to mój blog i zdjęcia na nim zamieszczane są mojego autorstwa , proszę mnie nie oskarżać o plagiat. Osoby które podejrzliwie podchodzą do moich zdjęć proszone są o spostrzegawczość że blog należy do mnie. Rozśmieszył mnie dzisiaj komentarz że zdjęcie dwóch jamników jest skopiowane z tego bloga : P
RetuszZdjęć wykonała Marta ;)
zdjęcia zrobiła GiaIllusion
IMGP3345_scratch mIMGP3324_scratch mIMGP3336_scratch mIMGP3329_scratch m
spódniczka - julienarogu.com
koszula - sh
toczek - sh


15 komentarzy:

  1. Genialnie! jeden z lepszych zestawów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to jesteś Diva :D
    i pędze na Twojego zdjęciowego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio ten retusz wyszedł w sumie.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie w tej bluzce wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja do konca zycia bede pamietala jak mietowy toczek zwedzila w lumoie spod nosa wielka baba dla 'malej Zosi co tak lubi sie za ksiezniczke przebierac';] do kasy nawet za nia polazlam w nadziei ze odlozy - gdzie tam:P Tobie jest przepieknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć fajna dziewczyno.
    Strasznie podoba mi się Twoja kreatywność, przebijasz niejedną sławną szafiarkę.
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś Była Twoja fotka(stylizacja) w Dzień Dobry TVN zajęłaś II miejsce!!! GRATULUJĘ:)
    Agata VS

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba "want"...

    OdpowiedzUsuń
  9. super toczek! fajna stylizacja:)

    zapraszam www.magdarling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger