...:::.. gacie po tacie ...:::...

To już ostatni post z powrotem do przeszłości, zdjęcia pochodzą z dnia 7.08.2009.Wybrałyśmy się tego dnia z GiąIllusion do Zamościa.Odwiedziłyśmy wtedy zamoyski ciucholand i posiedziałyśmy na starówce. Jedno ze zdjęć poniżej znalazło swoje miejsce w Aktiviście! jestem eko. [nie świadczy o tym torba]. Aktualnie zaniemogłam z nowymi wpisami. Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie.

IMGP6949c mIMGP6972c mIMGP6982 m

sweterek - sh
torebka - sh
eko torba - sh
szorty - sh
buty - smith's
kaszkaj - sh
chusta - sh

8 komentarzy:

  1. Zapraszam na nowy portal o modzie i nie tylko:) www.moda.net.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjaznych twarzy,
    dużo radości,
    serdecznych objęć, pocałunków,
    szczęśliwych wspomnień,
    aby Święta były właśnie tym,
    czym powinny być- odrobiną ciepła w środku zimy,
    światłem w mroku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bierz aparat w następnym tygodniu. Jadę do Ciebie i robimy zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie w Tobie to, ze nie czekasz na to co podadza Ci na tacy sieciowki tylko sama komponujesz swoj styl szperajac w sh!

    OdpowiedzUsuń
  6. No i dodam oczywiscie ze do tego to fajnie wyglada ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger