backstage i wielkie wow

Wreszcie po powrocie do Tomaszowa i odespaniu tych wielkich chwil stresu i narastającego napięcia przyszła pora na pochwalenie się , czym?> Zostałam zaproszona do programu Między kuchnią a salonem.Wraz z Alicją Mikołaj [ oczywiście znamy się z LAMiS ] miałyśmy przedstawić dwie stylizacje. Noc spędziłam w hotelu Mercure Grand. Pierwszy raz miałam okazję przebywać w jakimkolwiek hotelu więc byłam zaskoczona tymi wszystkimi wygodami. Zamieszczam bardzo dużo zdjęć w kolejności od przyjazdu do Warszawy ;) + filmik.
Moje wrażenia? : Niesamowite! wszystko działo się tak szybko, ekipa przemiła, Anna Puślecka jest jeszcze milszą osobą niż się może wydawać. i Nie spodziewałam się takich pochwał ;)


IMGP4790a mIMGP4799a mIMGP4844a mIMGP4877a nIMGP4872a nIMGP4896a nIMGP4897a nmIMGP4910a mIMGP4917a mIMGP4920a mDSC_2909DSC_2916DSC_2934IMGP4930a m175147_165959973455738_133994786652257_406303_2806235_o m175147_165959983455737_133994786652257_406305_3485753_o mDSC_2980IMGP4931a mIMGP4936a mDSC_2902IMGP4938a m

zdjęcia są moje,ukradzione od Alicji z bloga i ze stronki MKS.

40 komentarzy:

  1. wow!!! wyglądałaś super! kolczyki - guziki są ekstra! gratuluję xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. Zrobiłaś coś fajnego z włosami. Teraz w końcu wyglądasz jak kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super, gratulacje :):) a czemu nie było pana Tomasza? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. venila kostis : sprawy rodzinne o których myślę że nie powinnam pisać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam program w tv i pomyślałam ,,kurcze, skąd ja ją znam?" No teraz to będziesz popularna ;) Gratulacje, tak trzymaj! ;)
    Zapraszam Cię na mojego bloga o modzie, dopiero zaczynam, więc przydałoby się wsparcie.
    Z góry dziękuję ;) http://katharia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jeee, było fantastycznieee! musimy się zdjęciami jakoś wymienić :P Karol trzasnął 109 fot:) :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wypadłaś - akurat włączyłam telewizor, a tu znajoma twarz!!! Chyba kamera cię lubi, bo wyglądałaś na osobę bardzo wysoką i bardzo szczupłą - no i miałaś ekstra spódnicę na sobie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. podaj adres bloga alicji;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy - http://missminimalisst.blogspot.com/

    Kaka Bubu i inni - dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  10. nonono! super, wyglądałaś na prawdę świetnie!=)))
    gratulacje=*

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo, to super! muszę też Ci wysłać ale będę wdzięczna jeśli uzbroisz się w cierpliwość bo przez najbliższy tydzień będę ostro walczyć z dyplomem! p.s. jak wstawiłaś filmik z mkas na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje !! To rzeczywiście musiało być przeżycie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam, zasłużone gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a za ten tekst "mnie nie obchodzi opinia innych" wypowiedziany uroczym, dziewczęcym głosem masz u mnie piwo! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna robota Monia!
    Wypadłaś genialnie, już dawno pisałam Ci że jestem Twoją fanką i super że ktoś to (tak spektakularnie :D) docenił!

    OdpowiedzUsuń
  16. Obydwie wyglądałyście i wypadłyście super! Brawo i gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. oglądałam ten odcinek z Tobą, drugi zestaw pokazany w TV był super, zasłużenie wygrałaś
    KarlaWorld

    OdpowiedzUsuń
  18. oglądałam - Gratuluję! - świetna stylizacja
    przecudną wielgachną torbę pokazałaś

    OdpowiedzUsuń
  19. nie mogłam uwierzyć jak zobaczyłam odcinek z wami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wypadłaś super!Pierwsze miejsce w pełni zasłużone. Sprawiasz wrażenie bardzo sympatycznej osoby. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądałam ten moment z tobą i tak się zastanawiałam że skąd cię zna i już wiem to z tego bloga :)
    Jesteś cudowna , genialnie się ubierasz
    Wygrana zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moniko wypadłaś wspaniale, jesteś piękna i masz przesympatyczny głoś, przedstawiłaś rewelacyjne stylizacje :) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje! Powiem tak: jestem lokalnie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. hehehe Jacyków sprawy rodzinne, a dzień później był w Krakowie na otwarciu Parfois;) po prostu bał się starcia z Tobą, onieśmieliłaś go!;)

    OdpowiedzUsuń
  25. aaa nie potrafię opisać mojej miłości do tej torby! jest prze genialna! tylko według mnie ta nagroda to jakaś kpina, wygląda jak łańcuch rowerowy ta bransoletka. może gdzieś przeoczyłam tą informację, ale w jakim mieście masz swój sh? pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy - ciucholand w Lubyczy Królewskiej, jednak działa on jedynie do końca miesiąca ze względu na małe zainteresowanie nim ludzi. Ja w nim jedynie pracuję, nie jest mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. przemiła z Ciebie osóbka, gratulacje ! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. kuurde;p fajnie, że można było Cię zobaczyć w tv;D zawsze jak mijam Cię w Tomaszowie to uśmiech pojawia mi się na twarzy, (nie żebym śmiała się z Twego ubioru;p)po prostu fajnie jest zobaczyć kogoś takiego jak Ty;D człowieka, który odstaje od tej tomaszowskiej szarzyzny. i mimo, że Cię nie znam, to strasznie Cię lubię;P jesteś taaaka sympatyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Łał! Ja bym chyba umarła ze strachu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy - bardzo, bardzo, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje:) podziwiam Twoją "odwagę" jeśli chodzi o dobór strojów. Fajna z Ciebie osóbka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję :)

    Masz świetny styl, taki niepowtarzalny :D

    I ten kolczyk baardzo Tobie pasuje :))

    aaa i te włosy, fryzura... zaje*ista :D :D :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger