M.I.A. - Mango Pickle Down River

Co lubię w tych spodniach? Po pierwsze sam krój , po drugie jak to nazywa ŻuŻu - dupozwisy, po trzecie kratka i dodam jeszcze że są to męskie spodnie. Kupione w ciucholandzie za 1 albo 2 zł, nie pamiętam w tej chwili. Lubię je za to że gdy mam dość jeansów zakładam ''dupozwisy'' .
Retuszzdjęć wykonała Marta :)

IMGP5028_neutral mIMGP5036_neutral mIMGP5034_neutral m

spodnie - sh
sweterek - fishbone prezent
buty - schoenenreus
torba - sh
koszula - julienarogu.com
chusta - sh

13 komentarzy:

  1. dupozwisy rządzą!!!bardzo podobaja mi się te zdjęcia! mają w sobie coś... no i lubię te Twoje połączenia wszystkich mozliwych wzorów=)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu świetne są te twoje spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi bardzo podoba się koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kto z nas nie lubi czasem ponosić takich dupozwisów;)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna chusta i torba! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. super torba

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne połączenie kolorów z szarością spodni!

    Jestem nowa w świecie szafiarstwa, jakbyś chciała to zapraszam Cię TUTAJ na mojego bloga do wyrażenie swojej opini!

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula jest fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe dopasowanie zdjęć to charakteru stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne, klimatyczne zdjęcia, świetnie dopasowany do niech outfit
    mój blog - tattwa

    OdpowiedzUsuń
  11. "dupozwisy" sa swietne!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger