My life is my Religion.

Bywa że zimą jest naprawdę ciepło. Mi takiemu zmarzluchowi zazwyczaj jest zimno od kolan po ramiona. Właśnie tego ''ciepłeg'' dnia postanowiłam założyć nowe kalosze (+ wełniane grube skarpety) zamówione na allegro. Zapłaciłam za nie 60zł wraz z przesyłką. I oczywiście są moim numerem jeden na tegoroczne wiosnę,lato,jesień ;)
RetuszZdjęć wykonała Marta ;)
IMGP4774_neutral mIMGP4777_neutral mIMGP4778_neutral mIMGP4779_neutral m

płaszczyk - funk'n'soul
kapelusz - sh
okulary - wszystko po 2,99
torba - puma [ nagroda z przed 5 lat w konkursie mtv]
kalosze - allegro
spodnie - ??
chusta - przerobione bolerko - sh
rękawiczki - sh

15 komentarzy:

  1. ale świetne te kalosze!! ten motyw ma moja córa na torebce :)

    fajnie wypadłaś w TVN-ie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kalosze przyciągają uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny look :) genialne kalosze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny look :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te kalosze

    zapraszam do mnie http://mysiapysia.blogspot.com/2011/02/boredom-at-home.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa opcja :D ogólnie wszystko mi się podoba, a zwłaszcza ta wielka chusta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tytuł kojarzy mi się z piosenką Cake 'We are buldin a religion' indie rock ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zima!zima!zima! rany, jak ja nie lubię zimyy! Ale u Ciebie słonko pięknie świeci. super wyglądasz, a kalosze w czachy wymiatają<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej fajne te kalosze:)
    Też zastanawiam się nad zamówieniem jakiś na allegro, ale zastanawiam się i tu pytanie kieruję do ciebie: jak to jest z kaloszami, kupując swój rozmiar np 39 nie będzie miała w nich zbyt "dużo luzu" (bo raczej nie należą one do bardzo dopasowanych butów:)
    Z góry dzięki za odp
    Pozdrawiam Ewka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewka - jeśli chodzi o odpowiedni rozmiar obuwia zamawiany przez allegro, patrzę na długość wkładki. ja noszę rozmiar 38 i moja długość wkładki to 24,5. I zazwyczaj się zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za odp :P :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kalosze sa genialne w stylu ed hardy tylko 4 razy tansze ! :) fajne zestawienie z kapelusikiem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger