Dziwna sprawa

Dziwna sprawa, ostatnimi czasy kupuję co raz mniej i co raz mniej. Przez dwa tygodnie odwiedziłam kilka razy ciucholand, jeden, drugi, trzeci.. i czwarty. I co? I właśnie NIC. Nic mi się nie podoba, wszystko takie przebrane,zmechacone, babcine.. Nawet żadnej ładnej dużej torebki. Za każdym razem wychodziłam rozczarowana. No cóż, poczekajmy jeszcze kilka tygodni ;)
allegro.
DSC_4211 m

płaszczyk - sh
legginsy - julienarogu.com
buty - new yorker %
torebka - sh
chusta - sh
okulary - julienarogu.com

17 komentarzy:

  1. wow świetnie, najbardziej podoba mi się leginsy i buty. a co do sh ..mam to samo nic mi sie nie podoba, ostatnio kupiłam sobie tylko 3 rzeczy ..kolorowe pupy inspiracją twoją, torebke z misiem oraz zasłonę w panterkę (zrobię z niej spódniczkę)

    OdpowiedzUsuń
  2. bywa :/ ale bądźmy dobrej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie!!
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie organizowanym na moim blogu ^^

    http://littleblackorchids.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu w którym wygrać można fajną biżuterię:).
    zdjecie pasuje do tematyki a leginsy sa genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne leginsy ii nogi! :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie .:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie umiem oderwać wzroku od legginsów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pocieszę Cię, że nie jest z Tobą aż tak źle jeszcze. Ze mną gorzej ;/ Mnie to już nawet nie kręci tak chodzenie po sh jak kiedyś ;/ ostatnio w sumie prawie nie bywam w lumpeksach... ;/ a jak już jestem to też nie mam zbyt dużo łupów. Często wychodzę z pustymi rękoma ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. PS jaram się cały czas na Twoją zgrabną figure, a w szczególności nogi!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. boziuuu, jak Ty pięknie wyglądasz w tych legginsach! ja przechodzę teraz etap zwany "jestem za gruba nic mi nie pasuje!" zawsze na wiosnę taki przychodzi;(

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez mam te uczucie, niewazne jaki sklep odwiedze nigdzie nieznajduje niczego! moze to taki czas pomiedzy zima a wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz, że zdjęli z anteny MKAS? Kiedy masz egzaminy?

    OdpowiedzUsuń
  12. szavka world - martwy sezon ;d

    Anonimowy - wiem wiem, oglądałam ostatni odcinek, ale na jesien znów powrócą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. "coraz" (chwała Ci za to, że tym razem tylko to, zazwyczaj więcej takich "kfiatkuf" bije tu po oczach)

    Proszę, zaglądaj do słownika jak piszesz posta :) Jesteś Polką, pisz poprawnie w swoim ojczystym języku, przecież to totalna żenada takie ortografy robić na blogu. Możesz zainstalować sobie przeglądarkę Firefox, ona zdaje się, podkreśla błędy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Monaliza tu się komentuje zdjęcie, ubiór, a nie pisownie..

    OdpowiedzUsuń
  15. ana1131 : dziękuję , myślę że w lecie pojawi się u ciebie znów chęć chodzenia po sh :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o moj boże , genialna jesteś ! masz takie świetne outfity , że aż miło się patrzy .
    po prostu GENIALNIE .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger