zebrobranie

Kilka dni temu dostałam propozycję od Zebry aby zostać jurorem w konkursie Zebrobranie. Po zakończeniu konkursu jury wybierze stylizację, która otrzyma dowolnie wybrane buty Zebra.
Chciałam Was zachęcić do wzięcia udziału w tym konkursie.
Jak już wyżej pisałam , pierwszą nagrodę w konkursie Zebrobranie przyznaje jury tak więc czas dodania pracy nie gra roli!
Tutaj kilka słów o mnie.

Chciałam was także poprosić o zagłosowanie na mnie w konkursie. Z góry dziękuję.

DSC_4477a mDSC_4481a mDSC_4483a n

płaszcz - sh
kapelusz - sh
sweter - sh
chusta - sh
spodnie - yes or no
buty - amisu
okulary - wszystko po 2,99

11 komentarzy:

  1. jaaak ja lubię, kiedy tak udowadniasz, że można znaleźć świetne rzeczy w sh :)
    płaszcz bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja!
    piekny płaszczyk i kapelusz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny płaszcz :)

    pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu:

    http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/2011/03/konkurs-stylowe-butki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny plener, zwłaszcza motor...a Ty w tych okularkach bardzo mi się podobasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kapelusz to masz pierwsza klasa! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no powiem Ci , że zaglądam na Twojego bloga dosyć regularnie i muszę przyznać, że fakt faktem - nie jest chyba sztuką ubrać się za grubą kasę i wyglądać do rzeczy i łagodnie mówiąc fajnie , chociaż jedni maja ta kasę a i tak tego nie umieją. W każdym bądź razie mam 25 lat na "lumpy" chodze od jakiś 10 i potwierdza się chyba to co wiedziałam zawsze - liczy się wyczucie, wyobraźnia i bycie sobą:)

    no tak a chciałam napisac tylko, że bardzo bardzo fajnie wyglądasz ;)

    ps. zapraszam przy okazji do siebie na aukcje gdzie dokonuję wyprzedaży szafy z racji wyprowadzki i z racji wiosennych porządków.

    http://allegro.pl/tunika-bombka-m-l-lato-2011-okazja-i1532587608.html

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny płaszcz, wyglądasz niesamowicie jak zawsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby prosta stylizacja ale jakze efektowna. Ty właśnie tak robisz nieskomplikowane stylizacje które wygladają naprawde swietnie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger