09042011

Jak to w przysłowiu : kwiecień plecień co przeplata, trochę zimy trochę lata. A mnie już trafia od tego wiatru, gradu, wiatru, deszczu i tak w kółeczko.
Kiedy podczas programu MKiS wygrałam, dostałam od Ani Puśleckiej bransoletkę , do tej pory pamiętam jej słowa ' ja wiem Monika że ta bransoletka nie jest w Twoim stylu, ale na pewno coś z niej wykombinujesz'
Może jej użycie nie jest nie wiadomo jak wymyślone, ale założyłam ją po raz pierwszy i myślę że nieźle wygląda ;P
DSC_5088a mDSC_5097a mDSC_5100a m
bluza - julienarogu.com
koszulka - jack&jones [męska]
spodnie - ?
kalosze - allegro [deezee]
płaszcz - sh
okulary - wszystko po 4,99
torebka - sh
bransoletka - wygrana w MKiS od Kranz & Ziegler

13 komentarzy:

  1. och jaki zestaw! same dobre, mocne akcenty :)
    bluza jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz świetnie, no i te kalosze!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna, kolorowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta bluza jest świetna! tak kolorowooo- uwielbiam! a bransoleta, czemu miałaby nie pasować? fajnei wygląda=)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i teraz będę Cię śledzić na bieżąco :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kolorystyka, bardzo podoba mi się bluza i kalosze ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. całość daje po oczach :) ale pozytywnie, lubię takie zakręcone stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie mi się od dawna już ta bluza podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz!podoba mi się odwaga kolorystyczna!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger