11042011

Poprzedni tydzień należy do tych udanych! W tym tygodniu z każdym nowym postem będziecie się dowiadywać czemu to zawdzięczam. ;)
KONKURS TRWA! Zapraszam do Zebra Buty na konkurs Zebrobranie , jeszcze tylko kilka dni! Pamiętajcie że pierwszą nagrodę wybiera Jury, między innymi ja! tak więc czas dodania pracy nie gra roli! W związku z powyższym czekamy na Wasze stylizacje:)
DSC_5208aa mDSC_5205aa m
marynarka - swap
koszula - sh
szelki - sh
torebka - sh
chusta - sh
spodnie - ?
buty - Holenderski butik w Belgii
okulary - wszystko po 4,99
bransoletka - nagorda w MKiS

11 komentarzy:

  1. Właśnie za to lubię twoje posty - za ten ogrom wzorów i kolorów. Przepiękna marynarka :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pomieszanie z poplątaniem a w efekcie fantastyczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. wysłałam ci emilia, zależy mi na odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny żakiet! i szelki ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawaj torebkę i to zaraz :P Świetny zestaw, taki bardzo ,,Twój"
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. jeeju sprzedaj mi ta torebke!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czad! kolor tych dzinsow genialnie kontrastuje gore. Strasznie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger