15.04.2011

Jak wspominałam w poprzedniej notce , miałam bardzo udany poprzedni tydzień. Przyszły do mnie dwie paczuszki, w jednej z nich dostałam dwie przypinki które mam na swojej marynarce. A w drugiej przyszła do mnie opaska ze sklepu iloko.pl , w której się niesamowicie zakochałam!! :)
Niestety ten tydzień nie jest taki miły, muszę sprzedać swój aparat i wystawiam także kilka ciuszków na allegro.


DSC_5293a mDSC_5297a mDSC_5298a mDSC_5299aa mDSC_5301aa m

marynarka - new look
spodnie - yes or no
buty - new yorker
szelki - sh
przypinki - allegro sofa_song
opaska - iloko.pl
torebka - sh
koszulka - julienarogu.com

facebook.



23 komentarze:

  1. świetnie bardzo się podoba

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz, powinnaś tak częściej robić z włosami. ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam,

    panna natasha : takie włosy mam na stałe już ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie, szelki i bluzka - absolutna rewelacja! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna marynarka
    zapisuję się do obserwowanych i liczę na rewanż :)
    zapraszam na mojego nowego bloga:
    http://mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com/
    pozdrawiam Julka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry zestaw!
    Nie mam się tym razem do czego przyczepić ;p

    Też od dawna mam ochotę na trwałą ale brak mi odwagi ...

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję Cie już od dłuzszego czasu i musze przyznać, że kocham twój styl, twój image... A te włosy.. CUDOWNIE WYGLĄDASZ :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz niesamowicie w tej fryzurze;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny fryz!
    Co do outfitu...Zdecydowanie jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, dziewczyno, fryzura szałowa, fajnie, że na stałe bo wyglądasz świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przypinki jak i nowa opaska są świetne!
    PS. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja wolałam Cię w poprzednich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no niee!! te loki są bomba! powiedz mi, trwałą robiłaś, cyz jakimś innym sposobem? jak mnie się marzy... zazdroszczę odwagi- ja się za bardzo boję, że to zmasakruje włosy

    OdpowiedzUsuń
  14. ŻuŻu : tak, to zwykła trwała ;) już robiłam ją po raz drugi, za pierwszym razem miałam bardzo krótkie włosy z tyłu głowy a z przodu długie :) ja tam się niczego nie boję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta fryzura jest wspaniała! Nigdy nie byłam wielbicielką Twojej urody, ale w lokach wyglądasz dziewczęco i subtelnie, w przeciwieństwie do poprzedniej fryzury. Naprawdę, teraz wyglądasz czarująco! Mam nadzieję, że to tak na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie włosyyy!!!!! aaaaaaaaaaa:D:D:D:D nic mądrzejszego nie jestem w stanie napisać:D aaaaa:D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne. czadowa marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty są mega! Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger