24 / 04 / 11 !

Święta minęły bardzo szybko i o dziwo nie były takie straszne jak by się mogło wydawać.
Wystawiłam kolejne rzeczy na allegro, mam nadzieję że kogoś coś zainteresuje bo pilnie potrzebuję każdego grosza.
Aha, może ktoś z Was widział jakieś oferty pracy w Krakowie ? :)

allegro.
facebook.

Tutaj możecie zobaczyć moje typy zestawów które walczą o nagrodę w konkursie ZEBRY :)

DSC_6048aa mDSC_6049aa mDSC_6055aa m


marynarka - sh
spodnie - sh
buty - new yorker
beret - sh
torebka - sh
wisior - prezent




17 komentarzy:

  1. Wow!Marynarka i te wszystkie broszki razem wzięte - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno tu nie byłam. widzę że włosy urosły sporo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czad! Marynarka z tymi broszkami to jakies mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś moim mistrzem, świetnie wyglądasz. : D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz bosko.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. marynarka jest cudna! aż chce się ją ukraść :)
    buty z ny? aż trudno uwierzyć! bardzo zacne, super pasują do torebki :) całość dla mnie bomba! dodaje do obserwowanych.

    Pozdrawiam,
    http://www.rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowe ozdobienie marynarki, bardzo efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, świetnie wyglądasz! zwykle nie podobają mi się takie spodnie (wyglądają jak piżama), ale Tobie trzeba przyznać, że tu połączyłaś wszystko absolutnie mistrzowsko. Broszki są super, podziwiam cierpliwość w przyczepianiu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dość że ładna to ma klasę :) Duuużo klasy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :)
    Marynarkę pamiętam z poprzednich postów. Ale spodnie widzę pierwszy raz,hmm pewno jedwabne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw, wszystko razem bardzo pasuje i jest dzięki tej marynarce takie świeże, zadziorne i soczyste, zdecydowanie gwóźdź programu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnie, cudnie, cudnie! Wszystko, absolutnie wszystko mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ty jestes chodzaca reklama polskich SH! rewelacja <3
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Marynarka ma genialny kolor.
    Motywujesz mnie, bym wróciła do starych nawyków polowniczych. Obiecuję sobie powrót na łono sh!

    vevill-i-usta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    świetna stylizacja :) szczególnie podoba mi się marynarka.

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger