freshhhhh

Kilka dni temu wybrałam się na zakupy. Przeczesałam kilka sklepów w poszukiwaniu spodni idealnych. Niestety spodnie idealne nie istnieją. Następnego dnia założyłam moje stare jeansy, podwinęłam nogawki i są lekko odświeżone.Nic nadzwyczajnego ale zawsze coś.. ; )
fb.
allegro.
konkurs zebrobranie.

ps..pobierajcie zniżki do Mohito,Reserved i Top secret od wczoraj do wykorzystania w sklepach na całą kolekcję;)

DSC_4916a m
DSC_4920aa nDSC_4923a mDSC_4926a m
spodnie - yes or no
koszulka - julienarogu.com
koszula - sh
buty - new yorker %
torebka - sh
okulary - wszystko po 2,99
kolczyki - defekt

17 komentarzy:

  1. takie podwinięcie dużo daje, ostatnio szyłam spodnie z myślą o tym, żeby je właśnie wywinąć nad kostki

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie! i fryzurka taka "dzika" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko genialne! Koszula w grochy szczególnie

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszula i torebka. : )

    jesteś moim lumpowym mistrzem. : D

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz wspaniale-spodnie i koszula w grochy bezbłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie super, buty również. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie !! tak mi sie podoba ze az dodam do obserwowanych !

    Zapraszam do siebie margaret-j

    OdpowiedzUsuń
  8. o o o fajnieee:) niby nic a tak potrafi odświeżyć wygląd starego ciucha:D super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje Twojego bloga już do dawień dawna, nigdy nie dodałam tu komentarza, choć zawsze jakiś element Twojej garderoby mi sie podobał ;) musze szczerze przyznać, że w większości wpisów całośc mi się nie podobała... Mam całkowicie inny styl ale zaglądałam tu z ciekawości ;) a dzisiaj jestem pod ogromnym wrażeniem! Jestem po prostu zauroczona Twoi m dzisiejszym strojem i nie moge się napatrzeć! Pozdrawiam serdecznie i oby węcej takich zestawów ;)

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny set i ta koszula w grochy mnie powaliła

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy Magda, dziękuję. nie oczekuję od Was że wszystko ma się wam pdoobać ;) cieszę się że do mnie zaglądają osoby i się mogą czymś zainspirować , o to właśnie chodzi :) ciesze się że w końcu wyraziłaś własną opinię ;) dziękuję Ci. pozdrawiam serdecznie :)

    i dziękuję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger