rain

Miałam bardzo ciężką niedzielę ale na szczęście przebrnęłam przez nią.
Jak już wiecie uwielbiam okulary! A oto moja nowa zdobycz, prosto z iloko.pl !!
Radek mówi że śmiesznie w nich wyglądam , mi to nie przeszkadza, chodzę w nich nawet jak nie świeci słońce ;)
Opaskę kupiłam na allegro, czekałam na nią troszkę dłużej niż bym się tego spodziewała ale warto było czekać :)

Aha,, i jeszcze jedno,
Ostatni tydzień Zebrobrania rozpoczęty.
To Wasza ostatnia szansa by dodać stylizację do konkursu Zebrobranie;)


DSC_5302a mDSC_5303a mDSC_5306a mDSC_5311a m

płaszcz - sh
spodnie - yes or no
buty - sh
okulary - iloko.pl
opaska - allegro sofa_song
torebka - sh
chusta - sh

8 komentarzy:

  1. Płaszcz mi się bardzo podoba!

    --------------------------------------------------
    Z kodem: 10b69123 zniżka na torebki ze strony: etorebka.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka jest ok i opaska też niczego sobie a okulary rewela

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest coś co sprawia że ten zestaw absolutnie mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  4. okulary są świetne :)
    dodaje do obserwowanych(i liczę na to samo)

    http://mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com/

    Pozdrawiam Julka

    OdpowiedzUsuń
  5. no gust do okularów to masz całkowicie niezły :)
    a tak btw to chciałam napisać, ze w tych włosach ( kreconych bardziej niż prostych ) wyglądasz naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzecie zdjęcie ma niesamowite kolory!!! a okularki rzeczywiście śmieszniutkie, ale do Ciebie pasują!=)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger