camel & fiolet

Kurtka to druga rzecz którą dostałam z okazji urodzin [ za kilkanaście dni obchodzę 21 lat ] . Kurtka pochodzi z H&Mu i jak pisałam w poście niżej, dostałam ją od chrzestnej ze Szwecji. Bardzo podoba mi się jej prostota i przede wszystkim kolor :)
Torebka oczywiście z ciucholandu, dawno jej nie nosiłam , zimą za bardzo przymarzała , na wiosnę znów została odświeżona .

DSC_6744 mDSC_6748 nDSC_6753 mDSC_6756 mDSC_6757 m

kurtka - h&m prezent
spodnie - yes or no
buty - sh
torebka - sh
chusta - sh


16 komentarzy:

  1. nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy fantastycznie wyglądasz z tymi loczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twoje zestawy :)

    www.made-vogue.blogspot.com
    zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie jest, świeżo i wiosennie, bardzo podoba mi się chusta i oczywiście torba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne buty :) btw, uwielbiam Twoje loczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie będę oryginalna... super torba;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest po prostu genialna:D Stylizacja też świetna:D Bardzo podoba mi się ten trend z podwijanymi spodniami- moim zdaniem dodaje to luzu:D Będę wpadać z chęcią:D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna torebka :) kurtka również :)
    podobają mi się Twoje trampki chyba, świetny kolor:D
    zapr do mnie na outfit :*
    http://mycolorvogue.blogpsot.com
    xoxo, A.

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm zaglądam na twojego bloga już długo... I właśnie zauważyłam , że zmieniasz się :) i to na plus! Fajnie to widzieć i dostrzegać.

    aaa I zgadzam się z opiniami o loczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. "handmade clothes" ma rację cudnie Ci z tymi włoskami. Twoje dzisiejsze zestawienie trafia w mój gust tylko trampki bym zamieniła na coś innego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. co zrobiłaś z włosami że są tak "pokręcone" ?
    masz takie naturalne czy może to z papilotów czy może to trwała ??

    OdpowiedzUsuń
  11. masz najgorzej dobrane miejsce kolczyka, jakie kiedykolwiek widziałam. Niesamowicie Cię szpeci. (także "dziura") Myślałam najpierw, że to znamiona - nie Twoja wina, no ale...

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy - nie wiem co ci przeszkadza w moich kolczykach, ja jestem z nich jak najbardziej zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger