HORSE

Oto kolejna mała dawka zdjęć zrobionych przez Magdalenę Malec z Tygodnika Tomaszowskiego.
Wisiorek dostałam od Radka <3, okulary pochodzą z iloko.pl a koszulkę dostałam od chrzestnej , która jak co roku podaje mi prezenty ze Szwecji z okazji moich urodzin.
Jutro właśnie tak ubrana jadę na maturę z matematyki , Jedyne co zmienię, to koszulkę na coś bardziej zabudowanego :)
A jeżeli chodzi o dzisiejszy polski, poszło mi b.dobrze :)
krawczyk_5krawczyk_3krawczyk_6
krawczyk_1
kapelusz - sh
torba - sh
spodnie - vintageshop
buty - new yorker
koszulka - H&M [prezent]
wisiorek - prezent
okulary - iloko.pl

21 komentarzy:

  1. pierwsze zdj bossskie :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :) i te spodnie po prostu cudo :D
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam to! <3
    masz zabójcze włosy, zakochać się można.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz ! i te Twoje włosy :)

    zapraszam do siebie:
    www.made-vogue.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie ci w tych okularach

    OdpowiedzUsuń
  6. w takim razie dopiero skonczylas szkole ze teraz psizesz mature? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaaa, dopiero matura? ja bym się była w stanie założyć, że koło 25 masz ; )) bez urazy rzecz jasna! a jaki kierunek studiów?
    PS kocham spodnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Aninimowy 1 : krótko pisząc mam dwa lata w pelcy, a tak naprawdę rok - liceum, przeniosłam się do 4letniego technikum w którym zdawałam normalnie i w 3 klasie przeniosłam się z ppowrotem do LO ale do innego miasta by skończyć szkołę zaocznie i teraz piszę maturę. czy żałuję że nie zdałam? NIE, w tym czasie zdążyłam dojrzeć i zastanowić się co chcę robić w przyszłości :)

    Anonimowy 2 : nie obrażam się ;) w tym miesiącu skończę 21 lat :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne okulary i fryzurka;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ubranka. Cudnie Ci w tych okularach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Śliczne buty i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny stajlisz! Strasznie, ale to strasznie mi sie podoba raz ze kolorystyka to polaczenie tych spodni z marynarka i butami na obcasie. Czad :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja trzymam jutro mocno kciuki:D kop w tyłek na szczęście i nie daj się matematyce - suce (bo to to chyba jutro;p)

    A włosy - ach chcę takie i łkam i łzy mi lecą bo z moimi tak ładnie się nie da. Chlip.

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie podoba mi się torba:) Jestem w szoku że takową znalazłaś w sh a może po prostu ja zbyt rzadko szukam:) pozdrawiam

    http://monsiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie, niebanalnie strasznie podoba mi się torba i bluzka z konikiem, śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz: szyk i klasa!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger