I wrote the book

Dobrze że nie zapomniałam o tych spodenkach na zawsze, uwielbiam je. Na szczęście miałam okazję by je odkurzyć, założyłam je na maturę pierwszego dnia. Do tego koszula z atmosphere odkupiona od FU , marynarka z New Look'a i ulubione buty z New Yorker'a :)

Zapraszam na mojego FB gdzie można zobaczyć inspiracje których tutaj nie wrzucam:)
facebook.

DSC_7181 mDSC_7183 mDSC_7185aa mDSC_7200 m

spodenki - julienarogu.com
koszula - atmosphere
marynarka - New Look
buty - New Yorker
kokarda - julienarogu.com
torebka - sh

16 komentarzy:

  1. świetna marynarka, diś widziałam takie dwie w sh, ale za duże ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna ta Twoja kokarda (chyba niepierwszy raz to piszę;p):D

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetne nogi ! :)
    fajne spodenki i buty :)

    www.made-vogue.blogspot.com
    zapraszam serdecznie :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie. Szczególnie podoba mi się marynarka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super przypinki na marynarce ! te ten kolor marynarki ah : )

    OdpowiedzUsuń
  6. jest super :) wydajesz się bardzo optymistyczną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi sie takie polaczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna marynarka :D
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy strój na mature ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. i didnt speak ur language, but i loved ur style, cheers for the comm @ fashiolista
    following
    xoxo
    http://honeymoneyponey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey! you did send a message to me at Fashioista (I am Mariska) and you left your blog url there so i took a look at your blog and it's great! You have a great style!

    I'm going to follow you :)

    www.ikbenmariska.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Im now following you and btw I browse through your blog, I fell in love with your looks:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger