Jessie J - do it like a dude

Podczas gdy jeszcze kilka miesięcy temu pracowałam w ciucholandzie miałam okazję do rzeczy z pierwszej ręki ;) Np. dzisiejsza bluzeczka to jedna z tych rzeczy które weszły w moje posiadanie:)
Zauroczył mnie jej kołnierzyk i podszewka.
a ta soczysta w kolory opaska pochodzi z iloko.pl :)

ps. Mam dla Was niespodziankę, jutro między godziną 18-20 pojawi się konkurs :)
Warto obserwować bloga bądź facebooka :)

DSC_7362a mDSC_7376a mDSC_7377a mDSC_7378a mDSC_7385a mDSC_7391a mDSC_7393a mDSC_7394a m

bluzka - sh
spodenki - sh
rajstopki - bershka %
buty - sh
eko torba - lidl
marynarka - new look
okulary - wszystko po 2,99
opaska - iloko.pl
kolczyki - julienarogu.com

17 komentarzy:

  1. Ostatnio mam manię na opaski we włosach, także zapisuję Twoje zdjęcie do mojego folderu z inspiracjami :)
    Jakoś wcześniej nie pisałam, bo nie lubię być taka anonimowa (byłam bez zdjęć, bloga itd.), więc teraz napiszę to, co zawsze chciałam: uwielbiam Twoje stylizacje, bo są takie kolorowe, pełne życia. Ach. W końcu to napisałam :D
    A, i zawsze zazdrościłam Ci pracy w lumpeksie... Moje miasto jest za małe, żeby się załapać do pracy, bo jak ktoś otwiera SH, to sam tam urzęduje i nie ma sensu w braniu kogoś do pomocy. Ubolewam, ale może się to odmieni, jak już pójdę na studia.
    Szkoda, że już tam nie pracujesz, zawsze się jakieś perełki znajdują, nie? Uwielbiam to uczucie spełnienia, jak się już coś znajdzie.
    Oczywiście dodaję do obserwowanych :)

    [to chyba najdłuższy komentarz w moim życiu]

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę, Monia, Twoje zestawy coraz bardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś moją wielką inspiracją, ten set jest świetny <3
    zakochałam się w tej opasce!

    PS. W wolnym czasie zapraszam do siebie:
    chocarome.blogspot.com

    Twoja obserwatorka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamila: bardzo mi miło że w końcu napisałaś i to nie krótki komentarz :) Bardzo się cieszę że podobają ci się moje stylizacje. a co do pracy w sh, fajnie że miałam okazję chwilę popracować, tuż po zwolnieniu szukałam pracy w moim mieście ale niestety nie chcą nikogo zatrudniać, tak jak piszesz - wolą pracować na własną rękę. ach , tak uwielbiam to uczucie po kupieniu czegoś świetnego i taniego chociaż przez ostatnie 2 miesiące nie trafiłam na nic konkretnego ;/ szczerze to rzadko chodziłam na łupy z powodu braku kasy..


    Pralinka : dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam piosenkę z tytułu posta :) !
    fajny set :)


    www.made-vogue.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz tak pozytywnie! Aż chce się patrzeć! Wzroku nie można oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  7. I follow you baby!
    if you want follow me on my blog
    http://mylittlebigworld-giusy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ojacie, ślicznie Ci w tej bluzce:) zazdroszczę takiej możliwości, żeby przeglądać sh rzeczy przed rzuceniem ich do sprzedaży:) rodzice mojej koleżanki są właścicielami sieci lumpeksów i niezmiernie jej zazdroszczę ogromu świetnych ciuchów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for visiting my blog!! I´m following your blog already,plz follow mw back.Thanks!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your hair with the headband and your shorts!!

    OdpowiedzUsuń
  11. your outfit is very original! I like it! ;) if you want leave a comment on my blog! www.neverland-lovefairy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobny kształt twarzy.. Zastanawiam się czy pasowałaby mi Twoja fryzura, bo Ty wyglądasz w niej fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy : jeśli chodzi o moje włosy, ja nie myślę czy dobrze będę w nich wyglądać, lubię eksperymentować ale polecam bo nie musze ich układać:D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger