' magnetizing.

W sobotę wracając z matur zauważyliśmy jakiś pokaz retro aut.
Matura z angielskiego poszła gładko, a tak się denerwowałam ; )
Założyłam oversizową koszulę i zwykłe rurki , do tego torebka którą przerobiłam na kopertówkę chowając jedynie pasek ;)
Dzisiaj w DDTVN ponownie pokazano moje zdjęcie , tutaj możecie zagłosować na mnie w sondzie, a tutaj obejrzeć filmik.
A jutro ogłoszę wyniki konkursu MOYA.PL , możecie jeszcze wziąć udział w konkursie do północy~!

DSC_7578 mDSC_7579 mDSC_7596 mDSC_7606 mDSC_7608 mDSC_7610 mDSC_7628 m

koszula - sh
spodnie - ??
buty - czasnabuty
okulary - Radka :)
kopertówka -sh
bransoletki magnesowe - prezent

25 komentarzy:

  1. wyglądasz genialnie ! :)

    www.made-vogue.blogspot.com
    zapraszam :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze myślałam że na maturę ubiera się elegancko czyli żakiet, białe koszula spodnie lub spódnica elegancka u ciebie widzę coś innego i to mi się podoba.

    lubię oglądać takie auta ... mają klimat

    OdpowiedzUsuń
  3. szczególnie podobają mi się buty <3 i koszula!

    OdpowiedzUsuń
  4. świeeeetnie wyglądasz:)
    genialne włosy haha

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw świetny,
    ale jak dla mnie nie ma matury.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz długie nogi. zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie sie wybierasz na studia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz zajebi... ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing pics and amazing look!! Hey! I love your Style, is Gorgeous!
    I like your pretty shirt ;)
    Kisses !
    http://modacapitalblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny zestaw
    może jestem starej daty, ale na maturę jednak poszłabym ubrana nieco inaczej. w końcu to egzamin ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello, great look, love the shoes!

    xx
    My Fashion Bug

    ps. thanks for following me in fashiolista!

    OdpowiedzUsuń
  12. czemu tak krzywisz nogi? jest to dość popularne wśród blogerek :d

    OdpowiedzUsuń
  13. Aninimowy - wybieram się na fotografię

    iamemilia - nie lubię nudy wobec maturzystów i innych imprez szkolnych gdzie trzeba było ubrac się na czarno biało, wolę po swojemu :)

    Anonimowy - jeżeli chodzi o krzywe nogi , wszystko przez buty na wysokim obcasie, mój chłopak zawsze śmieje się gdy robi mi zdjęcia a ja robię ''te swoje krzywe nóżki'' , jeśli noszę tenisówki bądź inne buty na płaskim podeszwie nie krzywię ich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. omg your so cute love your hair and of course style!!

    sweet blog!

    kisses from B.B.F.

    OdpowiedzUsuń
  15. really great outfit :-) I follow you now!
    please check my blog: vazorkamirella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the shoes! they're so gorgeous, amazing look and great pictures

    http://www.meetame.blogspot.com

    xxoo

    OdpowiedzUsuń
  17. this look is great!!

    www.mysavageside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula jest piękna, świetny krój a buty przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  19. I loved her look!
    Kisses
    Fashiolista

    OdpowiedzUsuń
  20. very nice outifit!
    http://bubble1dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger