20 komentarzy:

  1. Oj zwinęłabym Ci te buty w oka mgnieniu:) Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie!
    bardzo podoba mi się cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ty taka młoda?! hmm czasami wygląd szafiarek mnie zadziwia bo nie ma nic wspólnego z ich wiekiem;p albo aż tak od siebie odbiegają:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Miss Weg - taka młoda? za tydzień skończę 21 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz! super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę, ja mam jeszcze jutro i pojutrze ustne z anglika. Ugh.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice blog! Check out mine and follow me if you want at http://dressedyourway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieszkasz z chłopakiem? Wybierasz się na jakieś studia po maturze?

    OdpowiedzUsuń
  9. ahhh przepięknie wyglądasz :)
    A te nożyczki to niesforne bywają ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne połączenie :)



    www.made-vogue.blogspot.com
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful outfit & photos :)

    your newest follower here!
    pinklemonincrystal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. yes yes yes i love your style!!! amazing looks!!
    following u :D

    http://thepansynfancy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. I saw you on Fashiolista and I took a look at your blog! It's amazing! I adore it! Your style is so cool!☺
    I definitely follow you!
    Love, Elle♥

    http://talonsetbonbons.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bradzo ładny zestaw!

    Kurczę... kiedy dwa lata temu zrobiłam moje pierwsze naszyjniki i nazwałam je OTULACZAMI nie sądziłam że nazwa zostanie tak szybko przejęta i wielokrotnie będę się z nią spotykać przeglądając cudze blogi, na których ktoś tak właśnie podpisze prezentowany przez siebie naszyjnik niekoniecznie będący spod moich palców i niekoniecznie będzie stricte otulaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale czad, strasznie mi się podoba i te naszyjniki, ostatnio podobne z warkoczy oględałam na fashion weeku, chyba sobie podobne zrobię:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger