Neon Hitch - Silly Girl (Brenton Duvall Remix ft. Wiz Khalifa)

Zdjęcia były robione 10 czerwca kiedy to dzień wcześniej byłam w Warszawie. Zostałam ambasadorką nowego telefonu Sony Ericsson Xperia ARC , ale o tym napiszę na tygodniu :)
Tego dnia pogoda była straszna, mogłam założyć moje jeszcze ani razu nie używane buty ze strony DASH44.
Przez rok szukałam takich które spełniałyby moje wymagania, aby były ciemne , nie za szpiczaste i były przede wszystkim wygodne. A te właśnie takie są!
Przypominam Wam o konkursie DASH44 w którym do
wygrania są vouchery na buty - (tutaj konkurs)

Chciałam się również pochwalić dzisiejszym odcinkiem DDTVN , jeżeli podoba się Wam moja stylizacja można oddać na nią głos w sondzie ;) (tutaj sonda) , (tutaj odcinek)

DSC_9299a mDSC_9302 mDSC_9304 mDSC_9307a m1DSC_9319a mDSC_9318 m

kurtka - h&m (prezent)
spodnie - yes or no
torba - katsu
sweterek - house
koszula - sh
broszka - kuferart
chusta - sh
buty - DASH44


14 komentarzy:

  1. Torebka i chusta świetne :D
    Bardzo mi się podoba zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Magg - dziękuję, z tą torebką nie mogę się rozstać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądasz w spiętych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely outfit, I like the color of your hair!
    Thanks for leaving a comment on my style at fashiolista.
    If you wanna follow each other's blogs, just follow me and I'll follow back.

    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hi sweetie, great blog :) just followed you (you asked on Fashiolista)! follow back?

    http://behindcatiseyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. i think i've seen this awesome bag before! maybe on your main picture @ Fahiolista haha! love it!!!

    xx
    http://www.trend-ish.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyczucie stylu i eleganckie uczesanie miło patrzeć na tak modne Panie .

    OdpowiedzUsuń
  8. broszka kapitalna !
    i tak, potwierdzam, w spiętych Ci ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. love this outfit

    amandawojtas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna stylizacja a w torbie wręcz się zakochałam <3 :)!
    Zapraszam i zachęcam do śledzenia mojego bloga
    http://the-mystery-of-fashion.blogspot.com/

    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  11. love your outfit
    I follow you
    you follow me back at http://freakdelafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger