Ricochet!

Wczoraj miałam okazję spotkać się z Moniką , która nie dość że jest piękna to na dodatek utalentowana ;)
Nie , nie . .nie piszę o sobie , brakuje mi jednego i drugiego! ;D
Dzięki Monia za świetny dzień i zdjęcia! a tutaj macie jej portfolio - http://monikakuzia.viewbook.com/

MKY_0816mzMKY_0823mx mMKY_0838nxMKY_0841mxMKY_0852mx
fot. http://monikakuzia.viewbook.com/

koszulka - sh + diy
kamiezelka - juniormax
spodenki - sh
saszetka - sh
eko torba - timotei
buty - dash44
okulary - modo
naszyjnik - sh [nl]



baner4

23 komentarze:

  1. Świetny ten tatuażowy rękawek

    OdpowiedzUsuń
  2. Stunning! Love your sunglasses:)

    Fashion Cat
    www.firstlookbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulka i kamizelka wymiatają! już się bałem, że w tak krótkim czasie podziabałaś sobie łapę ;p swoją drogą - pasuje Ci ;)

    Zapraszam do odwiedzin po dłuższej przerwie:

    www.king-cock.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam taki rękawek z tatuażami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie zdjęcie miażdży! ja się nie mogę doczekać, kiedy moja utalentowana Monia do mnie przyjedzie i bedzie mi robic foty^^ bo bedzie, prawda?;p

    OdpowiedzUsuń
  6. cool look, lovely shirt
    share the feeling
    visit <3
    www.samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze świetnie! Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd ten cudowny rękaw, jeśli można wiedzieć? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny to jest TATUAŻ!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. very fun and cool blog <3

    http://prisonerofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. chociaż to nie mój styl, ale te rękawki od zawsze mi się podobały :) tylko do saszetki nie mogę się przekonać - złe wspomnienia z lat 90.

    OdpowiedzUsuń
  12. WONDERFUL BLOG!
    HI! my name's martina and I come from Italy... I'd like you visit my blog and if you want.... follow me! I wait you and your tips!
    Thanks! kisses, Marti! ;DDDDD
    Glamour Marmalade

    OdpowiedzUsuń
  13. ten tatuażowy rękaw genialny! skąd masz? aparat sprzedałaś?

    ~ ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. Dołączam się do pytania o rękawek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy i ewa: rękaw z restyle.pl i aparat sprzedalam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja pierdole jaka ty jesteś brzydka...
    Udawane tatuaże no fakt czego można się spodziewać.
    Natura prawdę Ci powie, bo...
    RUDE FAŁSZYWE! i jeszcze te wystające bolce z ryja jak cukinia... chyba wylizałaś Jacykowi czokoloko, że dał Ci wygrać bura suko!
    Wąchaj dupę stary łachu lupeksowy.
    Pewnie masz roztocza w tym baranie na łbie i dobrze, że siedzisz w Holandi bo tam są krowy ładniejsze od kobiet! o kurwa sory zapomniałem pewne jestes shemalem i to bez wrażki na publice!!

    PS. tylko sie nie pochlastaj :D stylową żyletką (z secondhandu.... buuuaahahahahahahah )
    ruda srajda! ruda sradja! aaaaaaaa!
    nie lubie Cie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger