SE Xperia ARC , relacja zdjęciowa z Warszawy

Cały poprzedni czwartek spędziłam w Warszawie. Zostałam ambasadorką nowego telefonu Sony Ericsson Xperia ARC.
Razem z Venilą miałyśmy się spotkać w Złotych Tarasach i dojechać na miejsce razem.
Tego dnia miałam niezłego pecha,rozładował mi się telefon, potem mp4 . Na szczęście po dotarciu do złotych tarasów po 30 minutach się odnalazłyśmy. Zamieszczam bardzo krótką relację zdjęciową.

DSC_9238a mDSC_9241a mDSC_9242a nSDC15850a mSDC15849aaa m
DSC_9265 m

Odleciałam. Posiadam nową XPERIĘ ARC a w niej mnóstwo aplikacji: czat facebookowy, skype, google earth , aplikacje muzyczne i graficzne.Nagrywanie filmików w HD. Nie wiem czego nie mam ;)
Stary telefon idzie do kosza!


Przypominam o trwających konkursach : DASH44 i portfelik.pl
i wszystkim życzę udanego weekendu : )

8 komentarzy:

  1. Androidy to dobre telefony są. Ja nie wyobrażam sobie powrotu do jakiegoś 'zwyklaka':) Choć Xperie nie wpisują się jakoś w mój zmysł estetyczny (SE coś od dłuższego czasu nie przypada mi do gustu jeśli chodzi o design telefonów) to bebechy smarta bardzo fajne i jako długa użytkowniczka podobnego zapewniam Cię, że jak nigdy będziesz z niego zadowolona:) A jak sobie jeszcze picować zaczniesz to będzie szał;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko do życia podchodzić z humorem mogłabyś zostać każdego przedmiotu ambasadorem :).

    Miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. love your outfit so cute! now following!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I loved it. is very cool.

    http://prisonerofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo was tam było. Świetnie wyglądasz, zajrzyj do nas ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mieć pecha to na całego;p!

    OdpowiedzUsuń
  7. wauw i love that outfit!
    beautiful neckless!

    i'm following you now:)

    xoxo
    www.seriousfashionvictim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger