15 komentarzy:

  1. śliczna sukienka , zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Zresztą ty zawsze super wyglądasz.

    PS:Zapraszam na swój blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. I really like your blog !
    Follow me :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your dress :)

    Follow me, if you still aren't ;)
    http://ladyfashionoui.blogspot.com/
    Have a fashionable day! <3
    XOXO
    IT *

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde, ogladam twe posty i az wyrywa mi sie powiedziec ze te wlosy sa naprawde pudlowate;-/ pamietam ciebie w rudych, prostych..bylo o niebo lepiej! a nie myslalas o blondzie??;-) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  6. LOVE your look!!!!!!!!!!!!!! New post in my blog.
    http://ovideoclipecomoeditorialdemoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Cie lubie w takim makijazu :)
    A co Ci ten weekend zrobił, ze go tak nie lubisz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice outfit:) Thanks for following me on Fashiolista. I'm following you now. Please follow my blog if you like:)

    Fashion Cat
    www.firstlookbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you for your comment on fashiolista! Now i'm following you!
    If you want do the same http://freakyfriday-sabrina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki dziewczyny :)

    MEG : miałam dość prostych włosów, nigdy nie umiałam ich układać gdy były długie, zbyt nudne..
    kiedyś miałam i blond i czarne i efekt koników Pony na głowie, miałam prawie wszystko, a z tymi czuję się najlepiej, są pudlowate bo są co raz dłuższe i się prostują:)

    erillsstyle : okropnie się nudzę, nie mam co ze sobą robić , nie cierpie weekendów bo nikt nie ma czasu aby ze mną wyjść pogadać itp. no i oczekuję środy kiedy to wszystko się zmieni :)

    pozdrawiam Was :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger